تور ارزان یونان: رسانه های یونانی خرید استقلال را تکذیب کردند، حمله استقلالی ها به صفحه رودی ژستد!

به گزارش طرفداران رونالدو، رسانه های کشور یونان انتقال رودی ژستد مهاجم 33 ساله پانه تولیکوس یونان به استقلال را تکذیب کردند.

تور ارزان یونان: رسانه های یونانی خرید استقلال را تکذیب کردند، حمله استقلالی ها به صفحه رودی ژستد!

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، در حالیکه از روز گذشته اخبار فراوانی مبنی بر علاقه استقلال به جذب رودی ژستد بازیکن سابق آستون ویلا و میدلزبورو و فعلی پانه تولیکوس یونان منتشر شد، اما رسانه های یونانی با تکذیب احتمال جدایی این بازیکن، نوشتند که او تیمش را ترک نخواهد کرد.

روزنامه گاتزتا یونان در این خصوص نوشت: گزارش های زیادی از ایران مبنی بر پیوستن مهاجم 33 ساله به استقلال وجود دارد اما هیچ پیشنهاد رسمی برای این بازیکن ارسال نشده است. به نظر می رسد پانه تولیکوس از داستان انتقال رودی ژستد به ایران بی خبر است و به طور خاص در این کشور آسیایی و در بیش از ده نشریه، از این انتقال صحبت می نمایند.

این روزنامه در ادامه نوشته است: با این حال، هیچ منبع موثقی در پانه تولیکوس این پیشنهاد را تأیید ننموده و به نظر نمی رسد مسئله قابل توجهی در خصوص این مهاجم 33 ساله وجود داشته باشد. تا به امروز هیچ منبعی پیشنهاد رسمی برای این بازیکن را تأیید ننموده است. علاوه بر این، ژستد فقط به بازی آینده پانه تولیکوس مقابل اوفی کرت در روز یکشنبه فکر می نماید.

وب سایت agriniopress هم در این باره نوشت: استقلال که محمدرضا آزادی را از پانه تولیکوس به خدمت گرفت، اکنون در پی جذب رودی ژستد است و این بازیکن را دنبال می نماید. در رسانه های اجتماعی در خصوص حضور این بازیکن 33 ساله صحبت می گردد اما هیچ پیشنهاد رسمی در این خصوص وجود ندارد.

این رسانه در ادامه نوشته است: خبری مبنی بر علاقه استقلال که محمدرضا آزادی را به خدمت گرفته، با سرعت نور در ایران دست به دست می گردد. در واقع چند ساعتی است که جنگی در بخش کامنت ها در پیج شخصی رودی ژستد در شبکه های اجتماعی در جریان است و هواداران استقلال از او می خواهند که به تیمشان بروند و عده ای هم از او استقبال نموده اند.

رسانه یونانی در سرانجام نوشته است: با این حال، هیچ مسئله جدی در خصوص این مهاجم باتجربه وجود نداشته و هر خبری که به انتقال احتمالی او مربوط می گردد، اخبار فانتزی است! یکی از مسئولین پانه تولیکوس در این خصوص گفت: رودی ژستد برای بازی بعدی آماده می گردد و ما انتظار داریم او به سطح مطلوبی برسد.

بعلاوه sportime دیگر رسانه یونانی در این باره نوشت: رودی ژستد قهرمان ناخواسته ای در سناریوی جابجایی استقلال است. در ایران ادعا می گردد استقلال که محمدرضا آزادی هم در این تیم حضور دارد، به جذب رودی ژستد علاقه مند است. این مهاجم 33 ساله در شبکه های اجتماعی نظرات متعددی از هواداران تیم ایرانی دریافت نموده است که از او می خواهند به آنجا برود.

این وب سایت ادامه داد: با این حال، پانه تولیکوس فاش می نماید که مسئله ای میان آنها و ژستد وجود ندارد. مدیران این باشگاه به صراحت می گویند که هیچ پیشنهادی برای جدایی این بازیکن دریافت ننموده اند و ژستد هم در بخش فروش بازار نقل و انتقالی پانه تولیکوس حضور ندارد. او برای بازی بعدی برابر اوفی کرت آماده می گردد و این به نظر جیانیس آناستاسیو (مربی پانه تولیکوس) بستگی دارد که از او استفاده کند یا خیر.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1145

به "تور ارزان یونان: رسانه های یونانی خرید استقلال را تکذیب کردند، حمله استقلالی ها به صفحه رودی ژستد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: رسانه های یونانی خرید استقلال را تکذیب کردند، حمله استقلالی ها به صفحه رودی ژستد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید