خودروی تارا چند؟

به گزارش طرفداران رونالدو، در پی مشخص قیمت رسمی خودرو تارا دنده ای معادل 290 میلیون و 472 هزار و 900 تومان به وسیله شورای رقابت، دعوتنامه مشتریانی که پیش تر اقدام به ثبت نام این خودرو نموده بودند، صادر شده و پس از تکمیل، فرایند تحویل به مشتریان شروع می گردد.

خودروی تارا چند؟

به گزارش ایسنا، از روز دوشنبه با اعلام قیمت از سوی شورای رقابت، دعوتنامه مشتریان تارا صادر و برای آنان ارسال شده است.

گروه صنعتی ایران خودرو، اولین ثبت نام برای پیش فروش محصول ایرانی و تازه خود (تارا) برای تحویل از تیر تا دی سال 1400 را دی سال گذشته برگزار کرد که براساس آن مبلغ علی الحساب 143 میلیون و 550 هزار تومان معین شد.

طبق تعهد ایران خودرو به مشتریان برای شروع تحویل از تیر سال جاری، پس از اعلام قیمت محصول از سوی شورای رقابت، معادل 290 میلیون و 472 هزار و 900 تومان، دعوتنامه برای مشتریان تارا ارسال و امکان تکمیل وجه برای مشتریان تارا با جعبه دنده دستی که موعد تحویل خودرو آن ها تیر 1400 بوده، فراهم شده است.

بر این اساس با پرداخت الباقی مبلغ خودرو (146 میلیون و 922 هزار و 900 تومات) از سوی مشتری، فرآیند تحویل شروع و خودرو ها به مالکان تحویل داده می گردد.

با توجه به اینکه اولین موعد تحویل تارا اتوماتیک مهر 1400 به بعد معین شده است، هنوز قیمت نهایی این خودرو معین نیست.

در حالی که کمتر از یک ماه به خاتمه رسمی دولت دوازدهم به جای مانده است و بیشترین خواسته فعالان صنعت مجموعه خودرو (خودروسازی، قطعه سازی و زنجیره تامین آن ها) حذف قیمت گذاری دستوری است، باید منتظر ماند و دید که در دولت بعدی چه تصمیمی برای قیمت گذاری خودرو اتخاذ می گردد و همچنان نهادی همانند شورای رقابت معین کننده قیمت ها خواهد بود یا این کار به خود خودروسازان یا… واگذار می گردد؟

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1053

به "خودروی تارا چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروی تارا چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید