حمله ترامپ به چین و فرماندار نیویورک

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس جمهور آمریکا با ویروس چینی خواندن کرونا، از فرماندار دموکرات نیویورک به دلیل آمار بالای قربانیان این ویروس در این ایالت انتقاد و او را نالایق توصیف کرد.

حمله ترامپ به چین و فرماندار نیویورک

به گزارش خبرنگاران، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در توییتی بار دیگر ویروس کرونا را ویروس چینی خواند و فرماندار دموکرات ایالت نیویورک را به دلیل آمار بالای مرگ ومیر ناشی از کرونا در این ایالت، نالایق توصیف کرد.

او در این خصوص نوشت: اندرو کومو، فرماندار نیویورک بدترین رکورد مرگ ومیر و ویروس چینی را دارد. تنها در مراکز مراقبتی یازده هزار نفر به دلیل بی لیاقتی او جان خود را از دست دادند.

توییت رئیس جمهور در انتقاد از عملکرد فرماندار نیویورک در حالی است که آمریکا تحت راهنمایی ترامپ، بالاترین آمار ابتلا و مرگ ومیر ناشی از کرونا را با فاصله نسبت به کشورهای دیگر به نام خود ثبت نموده و بسیاری دلیل آن را ناکارآمدی دولت وی و جدی نگرفتن این بحران در مراحل اولیه از سوی او می دانند.

طبق آمار دانشگاه جانز هاپکینز، تا به امروز این ویروس 6 میلیون و 113 هزار و 359 نفر را در آمریکا گرفتار نموده است. بعد از آن برزیل با 3 میلیون و 997 هزار و 865 مبتلا و هند با 3 میلیون و 796 هزار و 532 بیمار در صندلی های بعدی قرار دارند.

آمریکا همچنین به لحاظ تعداد قربانیان در صندلی نخست کشورهای دنیا واقع شده است و تلفات این ویروس ناشناخته در آن 185 هزار و 707 نفر بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 مهر 1399 بروزرسانی: 25 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 513

به "حمله ترامپ به چین و فرماندار نیویورک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله ترامپ به چین و فرماندار نیویورک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید