حسینی: قوانین سفت و سخت اجازه حرف زدن درمورد داوری بازی با طرفدار را به من نمی دهد

به گزارش طرفداران رونالدو، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قوانین سفت و سخت اجازه حرف زدن درمورد داوری بازی با طرفدار را به من نمی دهد.

حسینی: قوانین سفت و سخت اجازه حرف زدن درمورد داوری بازی با طرفدار را به من نمی دهد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مجتبی حسینی پس از فزونی 2 بر یک آلومینیوم مقابل طرفدار در نشست خبری، گفت: برد خیلی شیرینی برای ما بود. در هفته سوم توانستیم یک بازی پایاپای سخت و را ببریم. البته می توانستیم راحت تر از این ها بازی کنیم.

وی اضافه نمود: نمی خواهم به اتفاقاتی که در زمین افتاد ورود کنم، اما ان شاءالله بازی کارشناسی گردد تا ببینیم به چه شکل بود. با توجه به قوانین سفت و سخت فدراسیون، سعی داریم دیگر در مسائل داوری ورود نکنیم، اما حتما باید این بازی خوب کارشناسی گردد تا ببینیم چه اتفاقاتی افتاد. پس از به گل رسیدن بازی پایاپای بود. می دانستیم طرفدار ایستگاهی زنان خیلی خوبی دارد. متاسفانه بچه های ما یک خطای بی مورد کردند که یک گل خوردیم. در نیمه دوم تغییر روش دادیم.

سرمربی آلومینیوم گفت: بازی خوبی بود. باید به بچه ها خسته نباشید بگویم که با دل و جان مقابل تیمی که چندین سال است کنار هم هستند، بازی کردند. بازی مقابل طرفدار در تهران سخت است، اما توانستیم با یک برنامه ریزی خوب، زحمت و جسارت بازیکنان این بازی را ببریم. به همه بچه ها تبریک گفته و امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

حسینی درمورد داوری بازی گفت: قوانینی که گذاشته اند اجازه نمی دهد در این مورد صحبت کنیم، اما بازی باید کارشناسی گردد تا بی غل و غش به داوری یاری کنیم.

وی درخصوص اینکه آلومینیوم برای کسب 3 امتیاز به زمین آمده بود، شرح داد: تیمی هستیم که می خواهیم فوتبال خوبی ارائه بدهیم. در این فوتبال زمانی می توانید ببرید و زمانی نمی توانید. مقابل پرسپولیس هم بازی ضعیفی ارائه ندادیم. سال جاری هدف خود من این است که فوتبال خوب و قوی بازی کنیم. رفته رفته می توانیم از جوانان خوب آلومینیوم هم یاری بگیریم. در کل می خواهیم تیم خوبی داشته باشیم. اگر این اتفاق با نتایج خوب همراه گردد، خیلی هم عالی است. از صداوسیمای اراک نیز به خاطر پخش زنده این بازی تشکر می کنم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 شهریور 1402 بروزرسانی: 2 شهریور 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1612

به "حسینی: قوانین سفت و سخت اجازه حرف زدن درمورد داوری بازی با طرفدار را به من نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: قوانین سفت و سخت اجازه حرف زدن درمورد داوری بازی با طرفدار را به من نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید