جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی این مرزو بوم است

به گزارش طرفداران رونالدو، تهران (پانا) - معاون هنری وزیر در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همیشه صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند.

جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی این مرزو بوم است

به گزارش روابط عمومی پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیغام خود به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان آورده است: موسیقی نه هنری در کنار دیگر هنرها بلکه جویباری روان و پرطراوت است که هنرهای دیگر با آن تازه و شاداب تر می کند و دستاوردهای بی نظیر همانند خلق و زایش اثر هنری ماندگار در این همنشینی متولد می گردد.

شایستگی و توانمندی نوجوانان و جوانانِ ایران زمین در پرتو آموزش علمی و عملی و بهره گیری از تجربۀ پیشکسوتان و هنرمندان و ترکیب علم و هنر موسیقی نویدبخش تداوم این هنر ارجمند در پهنه سرزمین کهن و اسلامی ایران است.

وی در ادامه این پیغام آورده است: جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همیشه صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند تا در کنار بهره گیری از نقش تأثیرگذار و بی بدیل استادان و هنرمندانِ برجسته موسیقی به شایستگی بتوانند پاسدار هویت، اصالت و ارزش های ایرانی اسلامی باشند.

ضمن ابراز خرسندی از برگزاری پیروز پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نقش فعالانه و همدلانۀ استادان و هنرمندان محترم حاضر در هیأت دواران، دبیر محترم و دست اندرکاران اجرایی جشنواره شایستۀ سپاس است و امیدوارم با تداوم این جشنواره هنر والای موسیقی در همه گونه ها به ویژه باحضور جوانان به حیات بالنده خود ادامه دهد.

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به وسیله انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 24 فروردین 1401 بروزرسانی: 24 فروردین 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1333

به "جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی این مرزو بوم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آینده موسیقی این مرزو بوم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید