تور آلمان ارزان: بازار کریسمس مونیخ به علت شیوع کرونا برپا نخواهد شد

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، شهر مونیخ آلمان روز سه شنبه بازار کریسمس آینده خود را که معمولاً سالانه حدود سه میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می نماید، به علت شیوع مجدد ویروس کرونا در باواریا لغو کرد.

تور آلمان ارزان: بازار کریسمس مونیخ به علت شیوع کرونا برپا نخواهد شد

با تور آلمان ارزان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

شهردار دیتر ریتر در بیانیه ای گفت: شرایط وخیم در بیمارستان های ما و آمار فزاینده عفونت برای من راه دیگری باقی نمی گذارد: متأسفانه، بازار کریسمس مونیخ سال جاری نمی تواند برگزار گردد. بسیاری از بازارهای کریسمس آلمان در سال 2020 به علت بیماری همه گیر تعطیل شدند، اما مونیخ اولین بازار بزرگی است که خبر تعطیلی آن به صورت رسمی منتشر شده است.

گفتنی است،با شیوع مجدد کرونا در بعضی کشورهای اروپایی، صدراعظم اتریش نیز روز 23 آبان ماه با صدور فرمانی از محدودیت تردد برای آن دسته از کسانی که تا به امروز اقدام به دریافت دستکم یک دور الکساندر شالنبرگ صدراعظم اتریش روز یکشنبه اظهار داشت که قرنطینه سراسری از هفته آینده برای کسانی که تا به امروز واکسن کووید -19 را دریافت نکرده اند، شروع خواهد شد.

بر این اساس، افراد واکسینه نشده تنها برای انجام بعضی امور ضروری مانند رفتن به محل کار، خرید مواد غذایی یا مراجعه به پزشک می توانند خانه های خود را ترک نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 دی 1400 بروزرسانی: 24 دی 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1249

به "تور آلمان ارزان: بازار کریسمس مونیخ به علت شیوع کرونا برپا نخواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور آلمان ارزان: بازار کریسمس مونیخ به علت شیوع کرونا برپا نخواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید