افت 2 هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش طرفداران رونالدو، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت 2هزار واحدی روبرو شد.

افت 2 هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، در جریان دادوستد های امروز بازار سرمایه بیش از 3 میلیارد و 498 میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر 2 هزار و 39 میلیارد تومان در بیش از 295 هزار نوبت مورد دادوستد نهاده شد و شاخص بورس با افت 2 هزار و 970 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 376 هزار و 70 واحد نهاده شد.

بیشترین اثر منفی بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد های معاملاتی شرکت های پتروشیمی نوری، ملی صنایع مس ایران و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین شد و در مقابل شرکت های گروه دارویی برکت، پالایش نفت بندرعباس و معدنی و صنعتی گل گهر با رشد خود مانع افت بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار های فرابورس ایران هم با معامله 2 میلیارد و 904 میلیون ورقه به ارزش یک هزار و 396 میلیارد تومان در 189 هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 64 واحد افت کرد و در ارتفاع 18 هزار و 595 واحد نهاده شد.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر منفی بر شاخص فرابورس به نام نماد های صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس و پلیمر آریا ساسول شد و در مقابل شرکت های ریل پرداز نو آفرین، بیمه پاسارگاد و توکاریل بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1295

به "افت 2 هزار واحدی شاخص بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افت 2 هزار واحدی شاخص بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید