استقلال با خیال راحت به پرسپولیس رسید، یک گل آبی و دفاع ایتالیایی (تور ارزان ایتالیا)

به گزارش طرفداران رونالدو، ملاقات تیم های فوتبال استقلال تهران و صنعت نفت آبادان در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت 20 امروز آدینه با قضاوت اشکان خورشیدی در استادیوم آزادی برگزار گردید که این ملاقات با فزونی یک بر صفر آبی ها به سرانجام رسید.

استقلال با خیال راحت به پرسپولیس رسید، یک گل آبی و دفاع ایتالیایی (تور ارزان ایتالیا)

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

امیرحسین حسین زاده(32) برای استقلال گل زد.

استقلال در این ملاقات با ترکیب سیدحسین حسینی، صالح حردانی(81 وریا غفوری)، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، عزیزبک آمانوف(81 سعید مهری)، رضا آذری، امیرحسین حسین زاده(75 سبحان خاقانی)، کوین یامگا و آرمان رمضانی(56 ارسلان مطهری) به میدان رفت.

ترکیب ابتدایی استقلال در ملاقات با صنعت نفت

شاگردان فرهاد مجیدی که پرسپولیس را در فاصله سه امتیازی خود می دیدند برای آنکه همچنان فاصله شش امتیازی را حفظ نمایند بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار دادند و در همان دقایق ابتدایی فشار زیادی را روی دروازه مهمان جنوبی ایجاد کردند.

استقلال که در این ملاقات برای اولین بار از سیلوا مدافع نو خود استفاده کرد و ژستد را هم روی نیمکت قرار داد، برای رسیدن به پیروزی در نیمه اول موقعیت زیادی خلق نکرد اما از همان معدود موقعیت ها به گل فزونی رسید.

یامگا که یکی از برترین بازیکنان استقلال در این فصل است در دقیقه 32 توپی را از جناح چپ درون محوطه جریمه ارسال کرد که امیرحسین حسین زاده با تیزهوشی و جدا شدن از مدافع صنعت نفت و با ضربه سر دروازه فرزین گروسیان را باز کرد.

ضربه سر حسین زاده به گل استقلال تبدیل شد

بعد از این گل صنعت نفت یک موقعیت خوب روی ضربه ایستگاهی به دست آورد که شوت سرکش بازیکن نفتی را سیدحسین حسینی دفع کرد. علیرضا منصوریان در نیمه اول دوم تعویض در ترکیب تیمش انجام داد اما نتوانست مانع از شکست صنعت نفت در نیمه اول گردد.

نیمه دوم هر چند با عطش صنعت نفت برای رسیدن به گل تساوی شروع شد اما این استقلال بود که فرصت های بهتری را ایجاد کرد. در دقیقه 54 آبی ها به وسیله عارف غلامی به گل دوم دست پیدا کرد اما یاری داور اعلام آفساید کرد. چند دقیقه بعد آرمان رمضانی از ترکیب استقلال بیرون رفت و ارسلان مطهری وارد زمین شد.

در دقایق میانی نیمه دوم صنعت نفت نبض بازی را در اختیار گرفت و روی دروازه حریف فشار آورد اما سیلوا و سایر نفرات خط دفاعی آبی پوشان بدون نقص کارشان را انجام دادند و اجازه نزدیک شدن حریف به دروازه حسینی را ندادند تا همچنان فزونی یک بر صفر نیمه اول حفظ گردد.

یامگا مثل بیشتر ملاقاتهای گذشته استقلال یکی از برترین بازیکنان زمین بود

10 دقیقه پایانی این ملاقات هم مثل بیشتر دقایق بعد از گل با حملات صنعت نفت همراه بود اما آبی های تهرانی که با ساختار دفاعی ایتالیایی ناشی از حضور پین در کادر فنی شان کار را پیش می برند، اجازه استفاده از موقعیت ها را به صنعت نفت ندهند.

استقلال با این پیروزی فاصله 6 امتیازی اش با پرسپولیس را حفظ کرد تا با خیالی راحت به دربی نود و هشتم وارد گردد. شاگردان مجیدی 54 امتیازی هستند و پرسپولیس با 48 امتیاز در تعقیب این تیم است.

نود و هشتمین ملاقات تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس روز پنجشنبه 26 اسفند در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد و در مشخص سرنوشت تیم قهرمان می تواند تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1401 بروزرسانی: 28 بهمن 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1387

به "استقلال با خیال راحت به پرسپولیس رسید، یک گل آبی و دفاع ایتالیایی (تور ارزان ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال با خیال راحت به پرسپولیس رسید، یک گل آبی و دفاع ایتالیایی (تور ارزان ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید