استعفا، استخدام و اخراج؛ رفتار عجیب ایلان ماسک با واحد فروش تبلیغات توییتر

به گزارش طرفداران رونالدو، زومیت نوشت: رابین ویلر، رئیس واحد فروش تبلیغات در توییتر، یک هفته پیش کناره گیری کرد. ایلان ماسک شخصا ویلر را متقاعد کرد که در شرکت باقی بماند و تنها یک هفته بعد، او را اخراج کرد.

استعفا، استخدام و اخراج؛ رفتار عجیب ایلان ماسک با واحد فروش تبلیغات توییتر

به نظر می رسد رابین ویلر، رئیس واحد فروش تبلیغات در توییتر، بار دیگر این شرکت را ترک نموده است. گزارش های ضدونقیض می گویند ایلان ماسک یک هفته پیش شخصا ویلر را متقاعد نموده بود که استعفا ندهد. اکنون منابع مطلع می گویند رابین ویلر از توییتر اخراج شده است. فعلاً علت اخراج او تعیین نیست.

رابین ویلر در توییتر نوشت: خطاب به تیم و مشتریانم... شما همواره اولین و تنها اولویت من بودید. او در انتهای توییت خود از ایموجیِ سلام نظامی استفاده نموده؛ این ایموجی در روزها و هفته های اخیر به نمادی برای خروج از توییتر تبدیل شده است.

توییتر پس از تعدیل نیروی گسترده، موقتا تیم روابط عمومی ندارد و به درخواست رسانه ها برای شفاف سازی درباره گزارش های مختلف پاسخ نمی دهد. رابین ویلر حاضر نشده است با خبرگزاری ورج درباره اتفاقاتی که بین او و توییتر اتفاق افتاده مصاحبه کند.

این جدیدترین حاشیه برای یکی از مهم ترین شبکه های اجتماعی جهان است. از زمان تصاحب توییتر به وسیله ایلان ماسک، هزاران نفر از کارکنان این شبکه اجتماعی اخراج شده اند یا استعفا داده اند. توییتر در دوران رهبری ماسک سرویس اشتراکی Twitter Blue را نیز بازطراحی کرد تا تمامی کاربران به تیک آبی دسترسی داشته باشند.

تحولات توییتر به مذاق شرکت های تبلیغاتی خوش نیامده است. سه مورد از بزرگ ترین شرکت های تبلیغاتی جهان به مشتریان خود هشدار داده اند که هیچ پویش تبلیغاتی جدیدی در توییتر راه اندازی نکنند. بعضی از شرکت های سرشناس مثل جنرال موتورز نیز به طور موقت انتشار محتوای تبلیغاتی را در توییتر متوقف نموده اند.

درحالی که به علت استعفای صدها نفر از کارمندان توییتر هشتگ RIPTwitter# ترند شده، ایلان ماسک در توییتی گفته که مطمئن است برترین ها در این شبکه اجتماعی باقی می مانند. ماسک از امروز بازگردانی شماری از حساب های بن شده را آغاز نموده و محتمل است به زودی حساب کاربری رئیس جمهور سابق آمریکا را نیز به توییتر برگرداند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1494

به "استعفا، استخدام و اخراج؛ رفتار عجیب ایلان ماسک با واحد فروش تبلیغات توییتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفا، استخدام و اخراج؛ رفتار عجیب ایلان ماسک با واحد فروش تبلیغات توییتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید