تصاویر متفاوت رضا عطاران در یک فیلم سینمایی مشکل دار ، زمان دقیق اکران این فیلم اعلام شد

به گزارش طرفداران رونالدو، کارگردان فیلم روشن گفت که برنامه ریزی های نهایی برای اکران پاییزی این فیلم در حال اجرا است تا یکی از نقش آفرینی های متفاوت رضا عطاران به سینما آید.

تصاویر متفاوت رضا عطاران در یک فیلم سینمایی مشکل دار ، زمان دقیق اکران این فیلم اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، فیلم روشن به کارگردانی سیدروح الله حجازی سال 1399 در سی ونهمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد واگرچه سیمرغ بلورین برترین بازیگر نقش اول مرد را برای رضا عطاران به همراه داشت اما بعد از جشنواره وارد لیست فیلم های مشکل دار شد و نتوانست تا مدت ها مجوز اکران بگیرد.

این فیلم که چند ماه است پروانه نمایش گرفته، تا به امروز به دلایل متعدد مهیای اکران نبود ولی خاتمه قرار است از فصل پاییز روی پرده سینماها رود.

روح الله حجازی با اعلام این خبر گفت: پخش روشن برعهده شرکت فیلمیران است و برنامه ریزی ها برای اکران همزمان داخلی و خارجی فیلم انجام می گردد تا پس از سرانجام تابستان فیلم در ایران و بعضی کشورهای اروپایی و امریکایی به نمایش گذاشته گردد.

روشن با بازی رضا عطاران در حالی آماده اکران می گردد که فیلم ویلای ساحلی کیانوش عیاری نیز با حضور این بازیگر در تدارک اکران پاییزی است و گیشه سینماها پس از چند ماه که در قبضه فیلم های کمدی بوده، شاید در قرق رضا عطاران درآید.

عطاران به جز این دو فیلم، شیشلیک محمدحسین مهدویان را هم در بایگانی توقیفی های سینما دارد. روح الله حجازی در شرایطی در سال 1402 در پی اکران فیلم روشن است، که آخرین فیلم اکران شده اش اتاق تاریک مربوط به 6 سال پیش می گردد.

در روشن که داستان یک مرد میانسال عاشق بازیگری است، علاوه بر عطاران، سیامک انصاری و سارا بهرامی هم بازی نموده اند.

تصاویر | آرزوی کیومرث پوراحمد برای آخرین فیلمش | سکوت عجیب دوستان جوگیر کارگردان | این پرونده همچنان باز است

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1402 بروزرسانی: 17 مرداد 1402 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1606

به "تصاویر متفاوت رضا عطاران در یک فیلم سینمایی مشکل دار ، زمان دقیق اکران این فیلم اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر متفاوت رضا عطاران در یک فیلم سینمایی مشکل دار ، زمان دقیق اکران این فیلم اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید