استاندار هرمزگان : مسافران تا بعد از فروردین نیایند، خدمات نمی دهیم

به گزارش طرفداران رونالدو، استاندار هرمزگان با تاکید بر اینکه مردم از مسافرت به استان هرمزگان خودداری نمایند، گفت: اعمال محدودیت سفر به استان هرمزگان تا انتها اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

استاندار هرمزگان : مسافران تا بعد از فروردین نیایند، خدمات نمی دهیم

فارس: فریدون همتی، استاندار هرمزگان در شبکه خبر با اشاره به اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ورود مسافران به این استان، گفت: استان هرمزگان با توجه به اینکه در نیمه دوم سال آب و هوای مناسب و مطبوعی دارد، هر سال شاهد حضور میلیون ها مسافر است.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی با توجه به توصیه هایی که انجام شده از مردم تقاضا داریم از مسافرت به استان هرمزگان و مناطق آزاد این استان خودداری نمایند؛ چراکه خدمات و سرویس دهی لازم به ویژه در سواحل و پارک ها به مسافران داده نمی گردد یا بسیار کاهش پیدا نموده است.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه امکان این که مطلقا رفت و آمدی در این استان صورت نگیرد، به دلیل انجام داد و ستدها و حضور نیروهای مختلف نظامی در آنجا وجود ندارد، گفت: ما می خواهیم رفت و آمدها به این استان را به حداقل برسانیم و از مردم می خواهیم از حضور در این استان خودداری نموده و سفر به این استان را به زمان های دیگری موکول نمایند.

همتی یادآور شد: اکنون میزان خدمات در مناطق مختلف استان را کاهش داده ایم، ضمن این که در ورودی های زمینی، ایستگاه قطار و فرودگاه این استان نیز مسافران کنترل می شوند تا اگر مورد مثبتی از ابتلا به کرونا وجود داشته باشد به استان وارد نگردد.

وی توضیح داد: در بندر شهید حقانی که شناورها از آنجا به سمت قشم حرکت می نمایند، پیش بینی هایی انجام شده تا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افراد با هزینه شخصی تست کرونا بگیرد و اگر فردی کرونا مثبت باشد باید با هزینه خود در آنجا قرنطینه اجباری گردد.

استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه اعمال محدودیت های ورود مسافر به استان هرمزگان تا سرانجام اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت، اعلام نمود: تیم هایی در مناطق پرجمعیت که شناورها در آن مناطق رفت و آمد می نمایند قرار داده شده تا نظارت لازم را بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک داشته باشند.

همتی اضافه کرد: با آن دسته از گردشگرانی که در اماکنی مانند هتل ها در قالب تورهای گردشگری به این استان می آیند، همکاری هایی می گردد اما ما به صورت گسترده امکانات و خدمات ارائه نمی دهیم؛ ضمن اینکه در پارک ها و سواحل استان که در گذشته مسافران اسکان داده می شدند، خدماتی ارائه نمی دهیم و خدمات بندری ما نیز محدود است.

وی اضافه کرد: توصیه می کنیم مردم از سفر به استان هرمزگان خودداری نمایند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1399 بروزرسانی: 16 اسفند 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 796

به "استاندار هرمزگان : مسافران تا بعد از فروردین نیایند، خدمات نمی دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار هرمزگان : مسافران تا بعد از فروردین نیایند، خدمات نمی دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید