ارسال 260 رساله و خاتمه نامه به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/البرز دبیر علمی دومین جشنواره ملی امیرکبیر گفت: برگزیدگان دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر 27 دیماه جاری در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

ارسال 260 رساله و خاتمه نامه به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر

به گزارش خبرنگاران، محمد نبیونی روز دوشنبه 20 دی ماه در نشست خبری دومین دوره جشنواره ملی امیرکبیر، اظهار کرد: ادبیات خاتمه نامه های کارفرما محور باید در کشور مورد توجه قرار گیرد و این مهم امروز در جامعه ما جا افتاده است.

وی توضیح داد: در مجموع 260 خاتمه نامه و رساله به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر ارسال شده است.

رئیس بنیاد نخبگان البرز ادامه داد: در نظر داریم در آیین اختتامیه این جشنواره علاوه بر معرفی برترین خاتمه نامه ها و رساله ها، کارفرمایان و اساتید راهنمای برتر را هم معرفی کنیم.

نبیونی اضافه کرد: رساله های این دوره از جشنواره در هفت گروه اصلی، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، محیط زیست و منابع طبیعی ،علوم پزشکی ، علوم انسانی و پایه، دامپزشکی و هنر و معماری به رشته تحریر در آمده است.

وی گفت: روئسای کارگروه ها در واقع از اساتید دانشگاه ها و مراکز علم و فناوری انتخاب شده اند و تیم داوری نیز منتخب از سراسر ایران بدون محدودیت بوده است.

وی شرح داد: بیشترین تعداد رساله ها مربوط به رشته های فنی و مهندسی و کمترین آنها به حوزه هنر و معماری مرتبط است.

وی با اشاره به سهم رساله ها و خاتمه نامه های البرز در این جشنواره گفت: با توجه به اینکه تعداد دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و علمی ای که در البرز دانشجو می پذیرند زیاد است، بیش از 40 درصد رساله ها و خاتمه نامه های این دوره از از البرز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی ادامه داد: برگزیدگان این جشنواره دوشنبه، 27 دیماه جاری در مراسم اختتامیه معرفی خواهند شد.

لازم به ذکر است، دومین جشنواره ملی امیرکبیر از سوی جهاد دانشگاهی البرز با همکاری اتاق بازرگانی، بنیاد نخبگان، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی و صنعتی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1317

به "ارسال 260 رساله و خاتمه نامه به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارسال 260 رساله و خاتمه نامه به دبیرخانه جشنواره ملی امیرکبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید