ادامه فیلمبرداری خانه امن در تهران، مرور پرونده ای تروریستی

به گزارش طرفداران رونالدو، پروژه امنیتی تلویزیون این روز ها در تهران به فیلمبرداری اش ادامه می دهد، چرا که در کوشش است تا خودش را به آنتن نیمه دوم سالِ تلویزیون برساند.

ادامه فیلمبرداری خانه امن در تهران، مرور پرونده ای تروریستی

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، سال گذشته سریالی در سکوت خبری کلید خورد و دوباره احمد معظمی و ابوالفضل صفری بعد از ترور خاموش و دزد روح کنار هم قرار گرفتند تا کاری با فضای امنیتی و جاسوسی را برای تلویزیون بسازند. همان روزها به سراغ تهیه نماینده رفتیم و او درباره خانه امن گفت: این سریال امنیتی و جاسوسی به تهدیدات داعش و چگونگی طراحی کشورهای غربی و یاری های اقتصادی منطقه ای به این گروه تروریستی می پردازد. این سریال امنیتی و جاسوسی، خط اصلی قصه اش سناریوی آمریکا برای ناامنی خانه امن ما است. همان طرح آمریکایی- عربی که در حقیقت برای ناامن کردن خانه امن ما در دستور کارشان قرار داده اند و جزو اهداف شوم و شیطانی شان بوده است.

صفری در همان روزها ابراز امیدواری کرد که بتوانند خانه امن را برای نیمه دوم سال 1399 آماده نمایند. نکته ای که چندی پیش در خبر سیمافیلم هم مشهود بود، به احتمال فراوان پخش این سریال نیمه دوم سال 1399 خواهد بود اما هنوز تعیین نشده از کدام شبکه پخش خواهد شد. حمیدرضا پگاه، سیما تیرانداز، امین زندگانی، سامان صفاری، پرویز فلاحی پور، حمیدرضا عطایی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی اند؛ البته به دلیل قصه شلوغ، بازیگران متعددی در این سریال تلویزیونی به ایفای نقش می پردازند که به تدریج نام شان رسانه ای می گردد. به قولِ تهیه نماینده بیش از 50 بازیگر جلوی دوربین خانه امن می فرایند.

در دزد روح بحث فرقه های انحرافی مطرح شد، در ترور خاموش مباحث مافیایی موادمخدر و حالا در خانه امن موضوع جاسوسی و امنیتی را در دستور کار قرار گرفته است. بهترین راه در کارهای استراتژیک و پیچیده، عموماً کارهای نمایشی است و خانه امن به آن استراتژی اشاره دارد که کمتر به سراغش می فرایند.

سریال 45 قسمتی خانه امن به کارگردانی احمد معظمی، تهیه نمایندگی ابوالفضل صفری و نویسندگی حسین تراب نژاد در حال تصویربرداری است. مرتضی اصفهانی قصه خانه امن را طراحی نموده و به عنوان مشاور در کنار عوامل این سریال تلویزیونی قرار گرفته است. کامیاب متولی مدیریت فراوری را برعهده دارد و احمد گودرزی نیز مدیر تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی است.

خانه امن بعد از گذراندن تعطیلات کرونایی، نیمه اردیبهشت ماه به تصویربرداری برگشت این روزها در تهران به فیلمبرداری اش ادامه می دهد. سریالی که با موضوع امنیتی و براساس ماجراهایی واقعی برگرفته از موضوع تروریسم در ایران نوشته و ساخته می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 367

به "ادامه فیلمبرداری خانه امن در تهران، مرور پرونده ای تروریستی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه فیلمبرداری خانه امن در تهران، مرور پرونده ای تروریستی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید