آغاز 275 میلیون دلاری مرد عنکبوتی در گیشه جهانی

به گزارش طرفداران رونالدو، جدیدترین فیلم از مجموعه مرد عنکبوتی در هفته نخست اکران جهانی به فروش فوق العاده 275 میلیون دلاری دست یافت.

آغاز 275 میلیون دلاری مرد عنکبوتی در گیشه جهانی

به گزارش خبرنگاران به نقل از اسکرین، فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه محصول استودیو مارول در اولین هفته اکران در گیشه بین الملل به فروش 140 میلیون دلاری دست یافت و با احتساب فروش 117 میلیون دلاری در سینماهای آمریکا، فروش آغازین و جهانی 275 میلیون دلاری را به ثبت رساند.

این فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی جان واتس که توزیع بین المللی آن بر عهده کمپانی سونی است در 23400 سالن سینمایی 56 کشور جهان اکران خود را آغاز کرد و در 50 بازار صدرنشین گیشه شد.

در میان بازاهای خارجی این فیلم، کره جنوبی با ثبت فروش 25.8 میلیون دلاری بهترین عملکرد را داشت و مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه تبدیل به سومین فیلم هالیوودی تاریخ سینمای کره با بیشترین فروش آغازین شد.

در میان دیگر کشورهای آسیایی نیز هند 6.5 میلیون دلار برای این فیلم فروخت و اندونزی و تایوان نیز به ترتیب 6.9 و 4.8 میلیون دلار ثبت کردند. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در مجموع به فروش آغازین بالغ بر 61 میلیون دلار در منطقه آسیا دست یافت.

سینماهای آمریکای لاتین نیز 32.4 میلیون دلار برای قسمت جدید مرد عنکبوتی به ارمغان آوردند و این فیلم در 9 کشور از میان 11 کشور، در رتبه نخست گیشه قرار گرفت و کشورهای مکزیک و برزیل با 12 و 9.1 میلیون دلار بهترین عملکرد را داشتند.

مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه که شانزدهمین فیلم در جهانی سینمایی مارول محسوب می شود، با پنج روز نمایش در سینماهای بریانیا 11.8 میلیون دلار فروخت و فروش 7.8 و 7.6 میلیون دلاری را نیز به ترتیب در روسیه و استرالیا رقم زد.

این فیلم با بازی تام هولاند، مایکل کیتون و رابرت داوانی جونیور، 20 درصد از فروش آغازین قسمت دوم نگهبانان کهکشان، 30 درصد از مرد عنکبوتی شگفت انگیز 2 و 59 درصد از زن گشفت انگیز پیش است.

هنوز اکران مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه در 38 درصد از بازارهای خارجی شامل فرانسه، آلمان، اسپانیا، ژاپن و چین آغاز نشده است.

اما انیمیشن من نفرت انگیز 3 نیز در آخر هفته میلادی که گذشت 139 میلیون دلار از محل 60 بازار خارجی کسب کرد و جمع فروش گیشه بین الملل خود را به بیش از 298 میلیون دلار ارتقاء داد. این انیمیشن محبوب تا به امروز بیش از 149 میلیون دلار نیز در سینماهای آمریکا فروخته تا مجموع فروش جهانی آن هم اکنون 447 میلیون دلار باشد.

من نفرت انگیز 3 با آغاز اکران در سینماهای چین 66 میلیون دلار فروخت و تا به پرفروش ترین انیمیشن بلند در هفته نخست اکران این کشور تبدیل شود.

این انیمیشن که در آن بازیگران هالیوودی چون استیو کرول و کریستین ویگ صداپیشگی می کنند، این هفته در سینماهای فرانسه به روی پرده رفت و 9.1 میلیون دلار فروخت و در سینماهای آلمان نیز به فروش آغازین 8.5 میلیون دلار دست یافت.

فیلم جدید مومیایی با بازی تام کروز 4.5 میلیون دلار دیگر از محل 69 بازار بین المللی فروخت تا به فروش 306 میلیون دلار در گیشه بین الملل و 78 میلیون دلاری (فروش جهانی 384 میلیون دلار) دست یابد.

فیلم اکشن و علمی-تخیلیترانسفورمرها: آخرین شوالیه به کارگردانی مایکل بِی نیز با اضافه کردن 18.1 میلیون دلار از محل سینماهای 47 کشور جهان و به لطف فروش 218 میلیون دلاری در سینماها چین، تا به امروز به فروش جهانی بالغ بر 450 میلیون دلار دست یافته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 22

به "آغاز 275 میلیون دلاری مرد عنکبوتی در گیشه جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز 275 میلیون دلاری مرد عنکبوتی در گیشه جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید