لیلا اوتادی کیست؟

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران: لیلا اوتادی ظاهرا بیکاری روش تاثیر گذاشته و به تازگی تصاویر ژرنالی زیادی از خود با میکاپ لاکچری منتشر می کند.

لیلا اوتادی کیست؟

به گزارش خبرنگاران، لیلا اوتادی بازیگر زیبا و با سابقه ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاری ایفای نقش داشته و در هر دو ظاهر چادری و کم حجلب مجذوب کننده بوده به خصوص چادری. (به گفته مخاطب)

لیلا اوتادی در صفحه شخصی اش تصاویر زیادی از خود با فیگور و آرایش های مختلف منتشر می کند که البته بعضی ها فتوشاپه و تابلو! این روز ها خیلی از سلبریتی ها حتی اگر قیافه خاصی هم نداشته باشن اما برای تبلیغ و درآمد مدل سالن های آرایشی بزرگ میشن حالا لیلا اوتادی نیز عکس هایی از خود با میکاپ حرفه ای و خفن پست کرد اما پیجی رو جهت تبلیغات تگ نکرد و مشخصه که برای تبلیغ و پول نبوده.

خانم بازیگر با این آرایش و ادیت شبیه به هالیوودی ها شده به خصوص که شباهت زیادی هم به اسکارلت جوهانسون بازیگر آمریکایی داره!

لیلا اوتادی شاسی سوار و مایه دار!

خانم بازیگر اغلب اهل فخرفروشی نیست اما به تازگی فیلمی کوتاه و بی معنی در ماشینش منتشر کرد که کمی جنبه کلاس گذاشتن را دارد!

لیلا اوتادی معلوم است که از هنرمندان مایه دار سینماست و از گذشته هم علاقه زیادی به ماشین های شاسی بلند داشته و دارد!

دستمزد خیلی بالای خانم بازیگر

در خبری، اوتادی را با دریافت دستمزد 75 میلیون تومان برای 25 روز بازی در فیلم پیتزا مخلوط ساخته سال 1389 (حسین قاسمی جامی) گران ترین بازیگر زن سینمای ایران نامیدند. لیلا اوتادی در جمعه 13 اردیبهشت 1392 با حضور در برنامه تلویزیونی هفت که اختصاص به مسائل روز سینمای ایران دارد، در حضور مهدی ودادی، کارگردان فیلم زن، مرد، زندگی یادآور شد:

شایعاتی مبنی بر این که من گران ترین بازیگر سینمای کشور هستم گاه در فضای اینترنتی منتشر می شود که صحت ندارد و عده ای به دشمنی قصد دارند مرا گران ترین بازیگر سینمای ایران معرفی کنند، در صورتی که این امر درست نیست. … به نظرم این حرف ها شایعات اینترنتی است که تنها از جانب دشمن شکل می گیرد.

اوتادی در مورد دستمزد خود گفت:مردم بهتر از همه دستمزد من را می دانند. شایعات مبنی بر بالا بودن دستمزد من برای خودم هم تازگی داشت و هم عجیب بود. اصلاً این طور نیست و فکر می کنم یک عده با من دشمنی دارند. آقای ودادی نیز می تواند این مسئله را تأیید کند.

او همچنین در یکی از قسمت های برنامه دورهمی که به عنوان مهمان حضور داشت، این شایعه را تکذیب کرد.

لیلا اوتادی تو فیلم هالیوودی!

اما همانطور که گفتیم لیلا اوتادی هم عاشق فتوشاپ و بودن در جای بازیگران هالیوودی است درست مثل خانم بهنوش بختیاری که بار ها این حرکت رو زدن و چهرشونو تو فیلمای خارجی گذاشتن! دیگه چه برسه به لیلا اوتادی که تا به حال زیاد شنیده که شبیه به اسکارلته.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی 14 مرداد 1362 در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه مند شد. اوتادی دانش آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

منبع: شایانیوز

منبع: رکنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1361

به "لیلا اوتادی کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیلا اوتادی کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید