آلمان: باید چین را در تنگنا قرار دهیم

به گزارش طرفداران رونالدو، وزیر امور خارجه آلمان خواهان اعمال فشارهای بیشتر از سوی اتحادیه اروپا علیه چین به بهانه نقض حقوق بشر شد.

آلمان: باید چین را در تنگنا قرار دهیم

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شبکه خبری دویچه وله، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان روز دوشنبه در حاشیه اجلاس وزرای کشور و امور خارجه اتحادیه اروپا، خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا باید از ابزار تحریم برای در تنگنا قرار دادن چین در رابطه با آنچه وی نقض حقوق بشر خواند، بیشتر استفاده کند.

منابع دیپلماتیک به دویچه وله گفته اند که وزرای حاضر در اجلاس مجازی وزرای کشور و امور خارجه اتحادیه اروپا، در مورد تحریم 4 مقام ارشد و همچنین یک شرکت چینی مصاحبه نموده اند.

به گفته این منابع دیپلماتیک، تحریم های احتمالی علیه این مقامات چینی شامل ممنوعیت ورود آنها به کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین مسدود شدن دارایی های آنها در این کشورها خواهد بود.

قرار است وزرای امور خارجه اتحادیه اروپا در نشستی که هفته آینده برگزار می گردد، در مورد اعمال تحریم های جدید علیه چین تصمیم گیری نمایند.

هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان در مورد حصول توافق نهایی میان مقامات اروپایی برای اعمال تحریم هایی علیه چین ابراز اطمینان نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1400 بروزرسانی: 17 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 859

به "آلمان: باید چین را در تنگنا قرار دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان: باید چین را در تنگنا قرار دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید