آزمایش یک هزار و 42 نازل سوخت مایع در استان سمنان

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس اداره مقدار شناسی اداره کل استاندارد استان سمنان گفت: یک هزار و 42 نازل عرضه سوخت مایع در سراسر استان در 9 ماهه نخست امسال مورد آزمون قرار گرفت.

آزمایش یک هزار و 42 نازل سوخت مایع در استان سمنان

خبرنگاران از سمنان - روح الله خدام عباسی رئیس اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های اداره کل استاندارد استان سمنان گفت: کارشناسان اداره کل استاندارد استان سمنان با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل های عرضه سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده سازمان ملی استاندارد ایران و شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، یکهزار و 42 نازل سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال 1400 مورد آزمون قرار دادند.

بررسی صحت عملکرد نازل های عرضه سوخت، یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد و از مصادیق حقوق شهروندی است و به صورت فصلی و موردی باید صحت عملکرد این نازل ها مورد بررسی قرار گیرد.

پس از بازدید و بازرسی ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی آن نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد، از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می شود.

آزمون صحت وسایل سنجش از جمله نازل های عرضه سوخت مایع با توجه به وظایف و ماموریت های تعیین شده در ماده هفت قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد انجام می شود.

در نمونه گیری نازل های سوخت بنزین و گازوئیل یکی از رویکرد های مهم جلوگیری از کم فروشی مدنظر است و با ریختن بنزین در پیمانه های 30 لیتری از استانداردبودن نازل سوخت اطمینان حاصل می شود.

ح

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 1 اردیبهشت 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1342

به "آزمایش یک هزار و 42 نازل سوخت مایع در استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمایش یک هزار و 42 نازل سوخت مایع در استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید