زنجانی ها 4 مدال از کره جنوبی درو کردند

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/زنجان ملی پوشان زنجانی اعزامی به رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا با درخشش در این رقابت ها که به میزبانی کره جنوبی برگزار گردید، 4 مدال رنگارنگ تصاحب کردند.

زنجانی ها 4 مدال از کره جنوبی درو کردند

به گزارش خبرنگاران، رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا از اول آبان ماه به میزبانی چونگ جو کره جنوبی برگزار و با معرفی نفرات برتر در ماده های مختلف، به کار خود سرانجام داد که دو ورزشکار زنجانی اعزامی به این رقابت ها توانستند با عملکرد قابل قبول خود، 4 مدال را برای کاروان ورزشی کشورمان در این مسابقات به ارمغان آورده و بار دیگر صندلی روئینگ زنجان را در بالاترین سطح این رشته به اثبات برسانند.

در روئینگ تک نفره سنگین وزن مردان، بهمن نصیری یکی از ورزشکاران زنجانی حاضر در این رویداد آسیایی در گروه دوم مقدماتی با حریفانی از کره جنوبی، چین تایپه و عربستان روبه رو شد که توانست با ثبت رکورد 7 دقیقه و 9 ثانیه و 30 صدم ثانیه به عنوان نفر اول، راهی فینال گردد. نصیری در فینال این ماده نیز با ثبت زمان 7 دقیقه و 15 ثانیه و 6 صدم ثانیه بالاتر از حریفانی از ازبکستان و کره جنوبی نهاده شد و به مدال طلای این ماده دست پیدا کرد.

نصیری در روئینگ چهارنفره سنگین وزن مردان نیز به همراه سه ملی پوش دیگر از کشورمان در گروه اول مقدماتی به مصاف حریفانی از ژاپن، ازبکستان و هند رفت. تیم چهارنفره ایران در دور مقدماتی با ثبت زمان 6 دقیقه و 8 ثانیه و 56 صدم ثانیه به عنوان تیم اول، راهی فینال شد. نصیری به همراه سه ملی پوش دیگر کشورمان در ملاقات فینال این ماده با ثبت رکورد 6 دقیقه و 5 ثانیه و 36 صدم ثانیه پس از پاروزنان ازبکستان و هند بر سکوی سوم آسیا ایستاد و صاحب مدال برنز شد.

این رقابت های در بخش بانوان نیز دنبال شد که زنجان یک نماینده به نام زینب نوروزی داشت. این ورزشکار زنجانی به همراهی کیمیا زارعی در روئینگ دونفره سبک وزن بانوان در گروه اول مقدماتی با پاروزنانی از ویتنام، فیلیپین، قزاقستان و چین رقابت کردند که با قرار دریافت در صندلی دوم، جواز حضور در فینال را کسب کردند. در فینال این ماده نیز این دو ورزشکار با ثبت زمان 7 دقیقه و 40 ثانیه و 12 صدم ثانیه بعد از قایقرانانی از چین و کره جنوبی در صندلی سوم ایستاد و مدال برنز را بر گردن آویختند.

این ملی پوش شایسته زنجانی در رقابت مشخص خط روئینگ چهارنفره سبک وزن بانوان نیز به همراه سه ملی پوش دیگر از کشورمان با تیم های ویتنام، هنگ کنگ، کره جنوبی و ژاپن مصاف کرد که عنوان دومی را بعد از تیم ژاپن از آن خود کرد و راهی فینال شد. تیم چهارنفره روئینگ سبک وزن بانوان ایران که در ترکیب خود از یک ملی پوش زنجانی سود می برد در ملاقات سرانجامی این ماده بعد از تیم های ژاپن و ویتنام در صندلی سوم ایستاد تا مدال برنز را تصاحب کند.

در سرانجام رقابت های روئینگ قهرمانی آسیا، حاصل کوشش دو ملی پوش زنجانی اعزامی به این مسابقات کسب یک مدال طلا و 3 نشان برنز بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 89

به "زنجانی ها 4 مدال از کره جنوبی درو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجانی ها 4 مدال از کره جنوبی درو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید