طراحی ساخت ویلا: آرسنال 3 ، استون ویلا 1؛ بازگشت توپچی ها به راستا پیروزی

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرگزاری خبرنگاران- آرسنال توانست با پیروزی مقابل استون ویلا پس از دو تساوی، دوباره به راستا پیروزی برگردد.

طراحی ساخت ویلا: آرسنال 3 ، استون ویلا 1؛ بازگشت توپچی ها به راستا پیروزی

جهت دریافت خدمات طراحی ساخت ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، آرسنال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، میزبان استون ویلا بود. اسمیت رو و اوبامیانگ در این بازی هر کدام یک گل زدند و یک پاس گل ارسال کردند تا بیش از 50 هزار طرفدار آرسنالی، راضی از ورزشگاه خارج شوند. شاگردان میکل آرتتا که در دو ملاقات قبلی برابر برایتون و کریستال پالاس به تساوی رضایت داده بودند، در ملاقات امشب برابر استون ویلا نمایش بهتری داشتند و در نهایت با گل های توماس پارتی، پی یر امریک اوبامیانگ و امیل اسمیت-رو به رجحان دست پیدا کردند.

آرسنالی ها بازی را بهتر شروع کردند و در همان دقایق ابتدایی صاحب یکی دو موقعیت خوب شدند اما این دقایق بدون اینکه توپی از خط دروازه ها عبور کند، سپری شد. در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 20، روی ارسال ساکا و دفع ناقص مدافعان استون ویلا، توپ به توماس پارتی رسید و او هم با یک ضربه والی، می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما توپ به تیر دروازه میهمان برخورد کرد.

اما تنها سه دقیقه بعد، پارتی پیروز شد آرسنال را پیش بیندازد. روی ضربه کرنر اسمیت-رو بود که پارتی توانست زودتر از مدافعان استون ویلا ضربه سر را بزند و حساب کار را 1-0 کند. بعد از این گل تیم میهمان پیش کشید و در مقابل آرسنالی ها این فرصت را پیدا کردند تا روی ضدحمله خطرساز شوند؛ از جمله در دقیقه 30 که روی ضدحمله ای که اسمیت- رو ترتیب داده بود، ساکا می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش امیلیانو مارتینز مانع از گلزنی او شد.

در ادامه آرسنالی ها رفته رفته ابتکار عمل را در دست گرفتند اما به نظر می رسید که این نیمه با همان یک گل به انتها خواهد رسید ولی در وقت های تلف شده، توپچی ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای مت تارگت روی الکساندر لاکازت در محوطه جریمه استون ویلا باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. اوبامیانگ پشت ضربه نهاده شد و شوتش را به سمت راست مارتینز زد که دروازه بان آرژانتینی ویلا با یک واکنش خوب توپ را دفع کرد اما توپ برگشتی به خود اوبامیانگ رسید و او توانست دروازه را باز کند تا نیمه اول با رجحان 2-0 آرسنال به انتها برسد.

نیمه دوم را استون ویلا بهتر شروع کرد و در دقایق ابتدایی یکی دوموقعیت خوب روی دروازه آرسنال ایجاد کردند اما این توپچی ها بودند که در دقیقه 56 به گل سوم رسیدند. روی یک حمله سریع بود که پاس اوبامیانگ در موقعیتی مناسب به اسمیت- رو رسید و او هم با شوتی که در بین راه به بازیکن حریف برخورد کرد، پیروز به گلزنی شد.

بازیکنان ویلا که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 62، بوئن دیا می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند اما ضربه او را آرون رمزدیل با واکنش به موقع دفع کرد. در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 71، اوبامیانگ می توانست یک بار دیگر در این ملاقات گلزنی کند اما واکنش خوب مارتینز مانع او شد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 82، پایان دروازه آرسنال باز شد. روی یک حرکت تیمی پشت محوطه جریمه آرسنال بود که توپ به جاکوب رمزی رسید و او هم با یک شوت دیدنی، کار را تمام کرد. کوشش بازیکنان ویلا برای رسیدن به گل های بعدی در دقایق انتهای به یکی دو موقعیت خوب منجر شد اما توپ دیگری از خط دروازه عبور نکرد و بازی با نتیجه 3-1 به انتها رسید.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در مصاحبه پس از بازی گفت: بازی را خوب شروع کردیم و خوب ادامه دادیم. با جنگندگی به آنها حمله می کردیم و در همه دوئل ها پیروز می شدیم. در مجموع خلاق و خطرناک ظاهر شدیم. به تیمم افتخار می کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم. این همان بازی است که ما باید ارائه دهیم. در این دست از بازی ها، ما خوب کار می کنیم، متعهد و مشتاقانه بازی می کنیم و در حملاتمان ایده های مشخصی را پی می گیریم. حالا به اسم یک تیم به هم نزدیک تر شده ایم. بازیکنان خوبی در ترکیب داریم و تصمیمات خوبی هم در زمین اتخاذ شد.

این عملکرد، همان چیزی است که از بازیکنان جوان دریافت می کنید و همراه با کسب تجربه و بالغ شدن می آید. آنها امشب نشان دادند که می توانند از پس کار بربیایند. کاری که بازیکنان ما امشب انجام دادند واقعا تاثیر برانگیز بود، مخصوصا نمایش نونو (تاوارس). این اولین بازی او به اسم یار ثابت بود. به خاطر این بازی شجاعانه او را تحسین می کنم. بازی با کریستال پالاس را از ابتدا دیدن کردیم و دیدیم که چگونه آن را شروع کردیم و چرا در طول بازی، آن استحکام لازم را نداشتیم. امشب آن کارها را درست انجام دادیم. جوان ترین تیم لیگ هستیم و این چیزی است که نمی توانیم تغییرش دهیم. باید بفهمیم که چرا بعضی اشتباهات رخ می دهد و آنها را بهبود ببخشیم.

توضیح گل ها:

آرسنال 1-0 استون ویلا؛ توماس پارتی (23): کرنر ارسالی اسمیت رو با ضربه سر توماس پارتی به گل اول بازی تبدیل شد.

آرسنال 2-0 استون ویلا؛ پیر امریک اوبامیانگ (6+45): اوبامیانگ پنالتی زد، مارتینز مهار کرد تا مهاجم گابنی از روی ریباند گلزنی کند.

آرسنال 3-0 استون ویلا؛ امیل اسمیت رو (56): طی یک ضدحمله، اسمیت رو حرکتی را از میانه های زمین شروع کرد، او در محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد و ضربه اش پس از برخورد به مدافع حریف، وارد دروازه مارتینز شد.

آرسنال 3-1 استون ویلا؛ جیکوب رمزی (82): لئون بایلی پشت محوطه جریمه در عرض حرکت کرد، توپ لحظه ای از پایش جدا شد اما رمزی به موقع از راه رسید و با شوتی سرکش دروازه رمزدیل را باز کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 آبان 1400 بروزرسانی: 3 آبان 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1161

به "طراحی ساخت ویلا: آرسنال 3 ، استون ویلا 1؛ بازگشت توپچی ها به راستا پیروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ساخت ویلا: آرسنال 3 ، استون ویلا 1؛ بازگشت توپچی ها به راستا پیروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید