تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور ، 4 ستاره

به گزارش طرفداران رونالدو، هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور | Holiday Inn Atrium

این اقامتگاه 4 ستاره در کنار رودخانه نمادین سنگاپور واقع شده و از اسلکه های رابرتسون و کلارک تنها 7 دقیقه فاصله دارد. هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور دارای اتاق هایی با نمای رو به شهر است و امکانات مختلفی از جمله استخر، باشگاه بدنسازی، سرویس حمل و نقل به جاذبه ها و … دارد. در ادامه خبرنگاران برایتان ویژگی های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور Holiday Inn Atrium را به همراه فاصله آن با جاذبه های مختلف آورده است. همراه ما باشید.

تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور ، 4 ستاره

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور ارزان از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل این هالیدی اتریوم سنگاپور

کارمندان پذیرش 24 ساعته هتل، برای هر لحظه که شما بخواهید آماده پاسخگویی هستند و خدمات متفاوتی از جمله راهنمای گردشگری، انبار چمدان، تبدیل ارز و ورود و خروج بدون معطلی در این بخش وجود دارد. سرویس های حمل و نقل به جاذبه ها در ساعات خاصی از هتل برگزار می شوند که رفتن به دیدنی های شهر را برای شما راحت نموده است. در بخش خدمات نظافتی، موارد مختلفی هستند که با پرداخت مبلغ جداگانه ای قابل انجام هستند که عبارتند از: اتوشویی و خشکشویی.

خدمات نگهداری از بچه ها در هتل با هزینه مجزایی انجام می گیرد. دستگاه فکس و کپی، کافی نت و اتاق های کنفرانس و جلسات اداری از مواردی هستند که برای آن هایی که سفر کاری دارند، فراهم شده است. این هتل بخش جدایی برای سیگار کشیدن فراهم نموده و سیگار کشیدن در اتاق ها ممنوع می باشد. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

موارد دیگر عبارتند از:

  • فروشگاه های گوناگون
  • آسانسور
  • امکاناتی برای افراد کم توان
  • پارکینگ رایگان
  • اینترنت رایگان

کارمندان هتل به زبان های چینی، انگلیسی، ترکی، مالایایی، فرانسوی و فیلیپینی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 می باشد.

امکانات تفریحی هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور

در اینجا امکان خرید بلیط جاذبه های گوناگون و یا نمایش ها فراهم شده که می توانید از آن استفاده کنید. بعلاوه یک استخر روباز در هتل موجود است و در کنار آن تخت و چترهای آفتابگیر وجود دارد. باشگاه بدنسازی اخرین موردی است که جزو امکانات تفریحی-ورزشی هتل محسوب می گردد.

رستوران های هتل

  • رستوران اتریوم (Atrium): این رستوران غذاهای محلی و بین المللی سرو می نماید، در طبقه 4 واقع شده و برای صبحانه، میان وعده، ناهار، شام و صرف دسر آماده پذیرایی از شماست.
  • رستوران چینی ژین کویزین (Xin Cuisine Chinese): غذاهای چینی این رستوران بسیار لذیذ هستند و برای ناهار و شام سرو می شوند.

امکانات اتاق های هتل

هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور دارای اتاق هایی با تهویه مطبوع و هوای دلچسب است که شما می توانید دمای داخل اتاق را خودتان تنظیم کنید. دستگاه چای/قهوه ساز و یخچال کوچک در اتاق ها قرار داده شده و شما بطری های آب رایگان در اختیار دارید. گاوصندوق موجود در اتاقتان، سایز لپ تاپ است که می توانید برای نگهداری لوازم با ارزشتان از آن استفاده کنید. سشوار و حوله از لوازم مورد احتیاج شما در سفر است که در اتاق ها دیده می گردد و بعلاوه در سرویس حمام لوازم بهداشتی کاربردی فراهم گشته است.

تماشای تلویزیون موجود که شبکه های جهانی پخش می نماید، در ساعات استراحت امکان پذیر خواهد بود و دیگر امکانات اتاق میز کار، تلفن و دمپایی است. نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد و سرویس پذیرایی در اتاق 24 ساعته است. پرده هایی که در پنجره ها کار گذاشته شده، ضخیم هستند تا در مواقع استراحت از ورود نور جلوگیری نمایند. شما امکان انتخاب از روی منوی بالشت دارید و بعلاوه اتو و میز اتو برایتان مهیا شده است. روزنامه و تخت نوزاد رایگان، تخت بزرگسال با هزینه مجزا، اتاق های تودرتو و کمد از دیگر لوازم اتاق ها هستند.

انواع اتاق های هتل

  • سوئیت کینگ اکسکیوتیو: مساحت این اتاق ها 53 متر مربع است و دارای یک تخت دونفره کینگ هستند.
  • اتاق دولوکس کینگ: این اتاق ها، متراژ 28 متر مربع دارند و می توانند یک تخت دونفره کینگ داشته باشند.
  • اتاق اکسکیوتیو کویین: مساحت آن ها، 30 متر مربع است و دارای یک تخت دونفره کویین هستند.
  • اتاق دولوکس تویین: این اتاق ها 28 متر مربع مساحت دارند و در آن ها دو تخت تک نفره قرار داده شده است.

فاصله هتل تا جاذبه های سنگاپور

  • : تا شما 500 متر فاصله دارد. تاکسی این جهت را 4 دقیقه ای می رود. اگر پیاده بروید 10 دقیقه بعد به اینجا می رسید.
  • اسکله های کلارک و رابرتسون: 700 متر از شما دورتر است که اگر پیاده بروید 20 دقیقه و با تاکسی 8 دقیقه زمان احتیاج است. اتوبوس نیز 16 دقیقه ای شما را می برد.
  • تئاتر سنگاپور رپرتوری: این سالن نمایش در مسافت 800 متری قرار گرفته است که برای رسیدن به آن به وسیله تاکسی حدود 5 دقیقه زمان احتیاج دارید. پیاده 13 دقیقه ای و با اتوبوس 10 دقیقه ای می رسید.
  • : 2 کیلومتر دورتر از هتل می باشد که تاکسی می تواند طی 8 دقیقه شما را ببرد و پیاده 15 دقیقه زمان می برد. اگر سوار اتوبوس شوید بعد از 17 دقیقه می رسید.
  • مجموعه رافلز سیتی: 2 کیلومتر از شما دورتر است که به وسیله تاکسی 10 دقیقه ای به آن خواهید رسید. پیاده 36 دقیقه و با اتوبوس 25 دقیقه بعد می رسید.
  • مرکز خرید سانتک سیتی: 7 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که پیاده 45 دقیقه تا آنجا راه است. اگر با اتوبوس بروید 30 دقیقه و با تاکسی 10 دقیقه بعد می رسید.
  • مرکز خرید مصطفی سنتر: این مرکز خرید حدودا 3.3 کیلومتر تا شما فاصله دارد که با تاکسی 15 دقیقه ای و با اتوبوس 32 دقیقه ای می رسید.
  • استودیو یونیورسال سنگاپور: 1 کیلومتر با شما فاصله دارد. به وسیله تاکسی می توانید حدود 14 دقیقه بعد به این پارک موضوعی برسید و اگر از اتوبوس استفاده کنید، 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فاصله تا : این جاذبه تا شما 3.5 کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید، 9 دقیقه و با اتوبوس 33 دقیقه در راه خواهید بود.
  • : برای رفتن به این مسجد 5 کیلومتر را باید طی کنید. با تاکسی 24 دقیقه در راه خواهید بود و اتوبوس 25 دقیقه ای شما را می رساند.
  • : 18 کیلومتر است که با تاکسی می توانید 22 دقیقه ای این جهت را طی کنید. اگر اتوبوس سوار شوید و یا از خط مترو استفاده کنید بعد از حدود 1 ساعت و 15 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سنگاپور 169075، خیابان اوترم

317 Outram Road, 169075 سنگاپور, سنگاپور

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1267

به "تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور ارزان: معرفی هتل هالیدی این اتریوم سنگاپور ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید