94 درصد روستا های شاهرود از خدمات طرح هادی بهره مند شدند

به گزارش طرفداران رونالدو، پارسا با بیان اینکه تا به امروز 94 درصد روستا های شاهرود از گام نخست طرح هادی بهره مند شده اند، گفت: این اندازه خدمات طرح هادی در امسال به 100 درصد می رسد.

94 درصد روستا های شاهرود از خدمات طرح هادی بهره مند شدند

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود گفت: این در حالی است که گام نخست این طرح با اجرا در چهار روستای بالای 20 خانوار دیگر شاهرود طی امسال، در این خطه به طور کامل انجام می گردد.

وی با اشاره به اینکه تمامی طرح های هادی روستایی شاهرود که زمان 10 ساله آن ها در سال 99 به انتها رسیده بود بازنگری شد، ابراز داشت: برای امسال نیز اعتباری پیش بینی شده تا طرح های انتها یافته تا سال 1400 مورد بازنگری قرار گیرد.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شاهرود به افزایش پنج برابری اعتبارات شهرستانی در سال 1400 اشاره نمود و گفت: اعتبار سال گذشته بنیاد مسکن شاهرود 33 میلیارد تومان بود که در 42 روستا هزینه شد و از این تعداد در 20 روستا فعالیت به صورت مشارکتی با دهیاری ها و شوراهای اسلامی در حال اجرا است.

وی درباره اختصاص یاری های بلاعوض برای ساخت مسکن در روستاها و شهرهای دارای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت نیز گفت: در سال گذشته 17 میلیارد تومان برای ساخت 467 واحد مسکونی در سطح شهرستان پرداخت شد.

پارسا با بیان اینکه این واحدها از تسهیلات مسکن روستایی نیز بهره مند می شوند، ادامه داد: قرار است هزار و 670 تُن سیمان رایگان نیز طبق تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان در روستاهای شاهرود توزیع گردد.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 شهریور 1401 بروزرسانی: 26 شهریور 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1466

به "94 درصد روستا های شاهرود از خدمات طرح هادی بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "94 درصد روستا های شاهرود از خدمات طرح هادی بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید