تور کانادا: کتابخانه مرکزی ونکوور فقط یک کتابخانه نیست

به گزارش طرفداران رونالدو، کتابخانه مرکزی ونکوور

تصور شما از یک کتابخانه چیست؟ فضایی ساکت که در هر گوشه کسی مشغول مطالعه است؟ جایی بی روح که انرژی در آن در جریان نیست؟ کتابخانه مرکزی ونکوور بسیار متفاوت، و فعالیت های فرهنگی آن بسیار متنوع است.

تور کانادا: کتابخانه مرکزی ونکوور فقط یک کتابخانه نیست

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

زمینه های فرهنگی زیادی اعم از قرض دادن آلات موسیقی, برگزاری جلساتی برای ارتقای سطح زبان انگلیسی مهاجران, برگزاری کلاس های پایکوبی و … تحت پوشش این مجموعه انجام می گردد. جالب اینجاست که تمامی این فعالیت ها کاملاً رایگان است. ساکنین ونکوور می توانند به راحتی و فقط با داشتن کارت شناسایی به عضویت کتابخانه درآیند و از تمامی سرویس ها و برنامه ها استفاده نمایند.

کتابخانه مرکزی ونکوور (Vancouver Public Library) در قلب شهر ونکوور قرار گرفته است و ساختمان بسیار بزرگی را به خود اختصاص داده که شامل استودیوی ضبط موسیقی و ویدئو و اتاق های مجزا برای مطالعه هم هست. این امکانات به راحتی به وسیله وبسایت این مجموعه قابل رزرو هستند.

نکته جالب دیگر این است که شما می توانید به وسیله وبسایت این مجموعه کتاب مورد نظر خود را رهگیری نموده و دریابید که در حال حاضر در کدام یک از شعبات قرار گرفته است. سپس کتاب را رزرو نموده و درخواست می کنید که آن را به نزدیک ترین شعبه به شما منتقل نمایند. این یعنی عملاً شما به تمامی کتاب های همه شعبات دسترسی دارید، بدون اینکه مجبور باشید به شعبات مختلف سر بزنید.

برنامه های سرگرم نماینده و متنوعی برای سنین مختلف از طرف این سازمان، برنامه ریزی و مدیریت می گردد. بچه ها و نوجوانان در کانادا در مرکز توجه هستند، به همین علت فعالیت های زیادی در رابطه با آن ها در سازمان های مختلف طراحی می گردد که می توان به گروه کردن نوجوانان 13 تا 18 سال با بچه ها کلاس دوم تا چهارم برای ارتقای سطح روخوانی بچه ها و ایجاد علاقه برای یادگیری در آن ها اشاره نمود.

کانادا فرهنگ های مختلف را محترم شمرده و برای مناسبت های مختلف این فرهنگ ها وقت و انرژی صرف می نماید. کانادا معتقد است که ارتباط مهاجران با ریشه های فرهنگی شان بسیار ارزشمند است و کوشش می نماید این ارتباط را حفظ نموده و حتی پرورش دهد. حتی در سال های گذشته در کتابخانه مرکزی ونکوور برای بزرگداشت نوروز باستانی ایرانیان سفره هفت سین چیده شد و نخست وزیر کانادا جاستین ترودو در مراسم سال نو شرکت نموده و نوروز را به ایرانیان تبریک گفت.

اگر علاقمند به تحصیل در کالج ها و دانشگاه های کانادا هستید، فرم ارزیابی هوشمند مؤسسه خبرنگاران را پر کنید و برای رزرو وقت مشاوره از همکاران ما در دفتر ونکوور اقدام نمایید.

منبع: موسسه کانادایی جی اس آی
انتشار: 2 مرداد 1400 بروزرسانی: 2 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1045

به "تور کانادا: کتابخانه مرکزی ونکوور فقط یک کتابخانه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور کانادا: کتابخانه مرکزی ونکوور فقط یک کتابخانه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید