چشم انداز استقلال قهرمانی در آسیاست، چرا برای کمالوند سختگیری نشد؟

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران، شوک بزرگی که اخیراً به تیم استقلال وارد شد، جدایی فراز کمالوند مدیر فنی این تیم بود که بلافاصله بعد از حضور کاروان آبی ها در تهران صورت گرفت.

چشم انداز استقلال قهرمانی در آسیاست، چرا برای کمالوند سختگیری نشد؟

در این رابطه علی چینی بازیکن و مربی پیشین تیم استقلال به خبرنگاران گفت: اگر برای استقلال در عربستان موفقیتی پیش آمده، حاصل یک کار تیمی و گروهی بوده که کم یا زیاد، کمالوند هم در این موفقیت نقش داشته است. بحث من این است بعد از این موفقیت نباید هارمونی کار در این تیم به هم می خورد؛ پس جدایی کمالوند حداقل روی کاغذ به سود آبی پوشان نیست.

مربی پیشین آبی ها تاکید کرد: قطعاً مدیر فنی بودن در تیم بزرگ استقلال که برای قهرمانی آسیا می جنگد نسبت به سرمربی بودن در تیم سایپا که برای بقا در لیگ برتر تلاش می کند ارجح است و شاید خیلی افراد از جمله خود من اگر جای کمالوند بودند این تصمیم را نمی گرفتند.

چینی در ادامه بیان داشت: استقلال به سخت ترین حریف در بین 8 تیم برتر منطقه غرب آسیا خورده و سختترین راه را برای راهیابی به مرحله بعدی دارد. تاکید همه کارشناسان بر این است که نه تنها نباید از داشته های این تیم کم می شد، بلکه باید در حد امکان در تمام ابعاد برای آن دیدار بزرگ و حتی بعد از آن تقویت شود.

پیشکسوت آبی پوشان شرح داد: امروز چشم انداز استقلال قهرمانی آسیاست و رسیدن به این هدف به ابزارهایی از جمله حفظ تمام داشته ها نیاز دارد و از آن مهم تر تقویت تیم در تمام ابعاد. ما استقلالی ها متأسفانه خاطرات و تجربه های خوبی در این خصوص نداریم؛ هنوز از یاد نبرده ایم زمانی که در دوران شفر ظرفیت راهیابی به فینال آسیا را داشتیم، با چه مشکلاتی روبرو شدیم و یا بهتر است بگویم چه مشکلاتی برای تیم ایجاد شد.

وی اضافه نمود: هیأت مدیره و مدیریت باشگاه امروز مسئولیت بزرگی بر دوش دارد و این را هم اضافه کنم که هوادار و پیشکسوت هم به دلیل همان اتفاقات گذشته خیلی زمینه ذهنی خوبی ندارد. این مسئله کار را برای مدیران باشگاه سخت تر کرده و حساسیت را بالا می برد. شاید برای همین است که بعد از جدایی کمالوند بلافاصله این سوال پیش می آید که چرا باشگاه در این مورد سخت گیری نکرد و به راحتی اجازه جدایی وی داده شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 تیر 1400 بروزرسانی: 1 تیر 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 987

به "چشم انداز استقلال قهرمانی در آسیاست، چرا برای کمالوند سختگیری نشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشم انداز استقلال قهرمانی در آسیاست، چرا برای کمالوند سختگیری نشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید