پیروزی انیمیشن بر سینمای اجتماعی

به گزارش طرفداران رونالدو، انیمیشن پسر دلفینی در هفته چهارم اکران خود با فروش 25 هزار قطعه بلیط توانست همچنان صدر نشین جدول فروش بلیط سینما ها قرارگیرد.

پیروزی انیمیشن بر سینمای اجتماعی

سینمای ایران این هفته در مجموع 2 میلیارد و 439 میلیون و 146 هزار مخاطب داشت که این اندازه نسبت به هفته گذشته روند نزولی داشته است.

انیمیشن پسر دلفینی به کارگردانی و نویسندگی محمد خیراندیش در هفته چهارم اکران خود هچنان در صدر جدول سینما ها ماند. پسر دلفینی این هفته با فروش 25 هزار قطعه بلیط به ارزش 831 میلیون تومان و فروش کل 6 میلیارد و صد میلیون تومان توانست در صدر جدول فروش باقی بماند.

فیلم ابلق به کارگردانی نرگس آبیار در ششمین هفته نمایش خود با فروش 10 هزار قطعه بلیت به ارزش 395 میلیون تومان، توانست در رتبه دوم جدول فروش سینما ها قرار گیرد.

انفرادی اثر سیدمسعود اطیابی توانست 10 هزار قطعه بلیت به ارزش 369 میلیون تومان را به فروش برساند و در رتبه سوم جدول سینما ها قرار گیرد.

فیلم دوزیست به کارگردانی برزو نیک نژاد، در هفته ششم نمایش خود با فروش هشت هزار قطعه بلیت به ارزش 316 میلیون تومان توانست رتبه چهارم جدول فروش سینما ها را از آن خود کند.

تی تی ساخته آیدا پناهنده با جذب چهار هزار تماشاگر و فروش 185 میلیون تومانی، در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی نهاده شد.

خبرنگاران فرهنگی هنری سینما و تئاتر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مهر 1401 بروزرسانی: 8 مهر 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1473

به "پیروزی انیمیشن بر سینمای اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی انیمیشن بر سینمای اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید