واکنش فدراسیون جهانی به کاهش 4 وزن در المپیک پاریس، وزنه برداران پاک چوب دوپینگی&zwnjها را می&zwnjخورند

به گزارش طرفداران رونالدو، فدراسیون جهانی وزنه برداری نسبت به کاهش اوزان این رشته در المپیک 2024 پاریس واکنش نشان داد و بیانیه صادر کرد.

واکنش فدراسیون جهانی به کاهش 4 وزن در المپیک پاریس، وزنه برداران پاک چوب دوپینگی&zwnjها را می&zwnjخورند

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران، هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک تصمیم گرفت سهمیه های وزنه برداری را برای المپیک 2024 پاریس کاهش دهد. بر این اساس دو وزن در بخش مردان و دو وزن در بخش زنان حذف شد و وزنه برداری در المپیک پاریس در 5 وزن مردان و 5 وزن زنان برگزار می گردد.

پس از این اتفاق فدراسیون جهانی وزنه برداری در بیانیه ای نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

سایت فدراسیون جهانی وزنه برداری نوشت:

وزنه برداران پاک هزینه سنگینی را بابت کشورهایی که در المپیک 2008پکن و 2012لندن سعی کردند از راه میانبر به موفقیت برسند، می پردازند.

ما به یاری سازمان بین المللی ضد دوپینگ قوانین مربوط به دوپینگ را اصلاح نموده ایم و با جدیت هم اجرای قوانین را دنبال می کنیم. معتقدیم می توانیم معیارهای IOC را برای ماندن در المپیک پاریس برآورده کنیم. همچنین اصلاحات اساسی را نیز در مدیریت فدراسیون جهانی را شروع نموده ایم.

به گزارش خبرنگاران، در آنالیز مجدد نمونه های دوپینگ المپیک پکن و لندن تست بسیاری از وزنه برداران مثبت اعلام شد که رسوایی را برای فدراسیون جهانی وزنه برداری به همراه داشت و پس از آن از وجود فساد اقتصادی و دوپینگ سیستماتیک در مدیریت فدراسیون جهانی وزنه برداری پرده برداشته شد و تمام این مسائل باعث شد که کمیته بین المللی المپیک سهمیه های وزنه برداری را در المپیک پاریس کم کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 آذر 1399 بروزرسانی: 27 آذر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 644

به "واکنش فدراسیون جهانی به کاهش 4 وزن در المپیک پاریس، وزنه برداران پاک چوب دوپینگی&zwnjها را می&zwnjخورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش فدراسیون جهانی به کاهش 4 وزن در المپیک پاریس، وزنه برداران پاک چوب دوپینگی&zwnjها را می&zwnjخورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید