مکمل رنگ مشکی در دکوراسیون، معرفی 8 ترکیب رنگ زیبا و شیک

به گزارش طرفداران رونالدو، رنگ مشکی از جمله رنگ هایی است که در هر دکوراسیونی با هر سبکی، مدرن یا روستیک، کاربرد دارد. از این رو شاید دانستن مکمل رنگ مشکی در دکوراسیون برای خیلی از علاقمندان، مسئله مهمی باشد. فقط از این طریق است که می توان این رنگ شیک، شاخص و زیبا را به دکوراسیون خانه یا هر محیط دیگری اضافه نمود.

مکمل رنگ مشکی در دکوراسیون، معرفی 8 ترکیب رنگ زیبا و شیک

رنگ مشکی هم با سایه های لطیف و کم رنگ خوب ترکیب می گردد و هم با سایه های قوی و پر رنگ. اگر رنگ مشکی را با سایه های قوی ترکیب کنید، دکوراسیونی لوکس و دنج خواهید داشت و اگر این کار را با رنگ های روشن انجام دهید، فضای شما بنوعی آرامش بخش و مدرن احساس می گردد. به هر حال در این مطلب با 8 نمونه از بهترین رنگ ها برای ترکیب با رنگ مشکی آشنا خواهید شد. لطفاً تا انتها مطلب همراه ما باشید.

1- ترکیب رنگ مشکی با صورتی

در دکوراسیون های امروزی دیگر خبری از ترکیب سیاه و سفید نیست. استفاده از سفید بعنوان مکمل رنگ مشکی در دکوراسیون، بیشتر مناسب دکورهای کلاسیک و قدیمی است. حال اگر به جای سفید، از صورتی بهره ببرید، به نتیجه ای شگفت انگیز خواهید رسید. این ترکیب رنگ برای آنهایی که علاقمند به دکورهای مدرن و لوکس هستند گزینه بسیار مناسبی است. علاوه بر اتاق خواب، فضای آشپزخانه و نشیمن نیز به خوبی با این ترکیب رنگ تزیین می شوند. شکل های زیر به خوبی تاثیرگذاری این دو رنگ کنار یکدیگر را نشان می دهد.

2- ترکیب مشکی با رنگ های خنثی و طبیعی

اگر نمی خواهید رنگ های زمینه در دکوراسیون منزل شما خیلی جلب توجه کند اما از طرفی خواهان فضایی مدرن و شیک هستید، ترکیب رنگ مشکی با رنگ های خنثی و برگرفته شده از طبیعت مثل خاکی، خاکستری سیر، قهوه ای کم رنگ، کتانی، هلویی روشن و … فضای بی نهایت زیبا، مدرن و آرامش بخش ایجاد می نماید. این ترکیب برای اتاق نشیمن و پذیرایی که محیطی عمومی است، مورد پسند افراد بیشتری قرار می گیرد. شکل های زیر تعدادی از این ترکیب های زیبا را به خوبی نشان می دهند.

3- ترکیب مشکی با سبز

در خانه های امروزی استفاده از رنگ هایی مثل سبز زمردی و سبز سیج با مشکی محبوبیت زیادی پیدا نموده است. اگر کفپوش منزل تان از جنس پارکت یا چوب طبیعی است، استفاده از سبز بعنوان مکمل رنگ مشکی در دکوراسیون خانه شما بسیار عالی جواب خواهد داد. برای مبلمان چوبی هم می توانید از کوسن های رنگ روشن مثل کرم استفاده نموده و یک نقطه متضاد در دکوراسیون ایجاد کنید.

4- ترکیب رنگ مشکی با سبز دودی

یکی دیگر از سایه های زیبا و منحصربفرد سبز برای ترکیب با رنگ مشکی، سبز دودی است. سبز دودی بعنوان رنگ سال 2021 نیز شناخته شده است. بنابراین بکاربردن این رنگ در دکوراسیون داخلی منزلتان، شما را بعنوان یک شخص به روز و علاقمند به مد و طراحی نشان خواهد داد. ترکیب رنگ مشکی و سبز دودی برای چیدمان مدرن و امروزی و همچنین چیدمان های زنانه گزینه بسیار مناسبی است. شکل های زیر تعدادی از این طرح های زیبا را نشان می دهد.

5- ترکیب مشکی و قرمز

قرمز بعداز سفید، معروف ترین مکمل رنگ مشکی در دکوارسیون داخلی یا در پوشاک و لباس است. این ترکیب زیبا عموما برای اتاق خواب استفاده می گردد، اما در اتاق نشیمن و پذیرایی هم خوب جواب می دهد. در این روش معمولا یک دیوار به عنوان دیوار شاخص به رنگ مشکی درمی آید و مبل های روبروی دیوار به رنگ قرمز انتخاب انتخاب می شوند. همچنین ترکیب قرمز و مشکی در مبل راحتی چرم یا مبل استیل و سلطنتی نیز خیلی زیبا و عالی دیده می گردد. برای اتاق نشیمن، فرش با رنگ غالب مشکی و رگه هایی از رنگ قرمز نیز ظاهری بسیار کلاسیک و زیبا دارد.

6- ترکیب رنگ مشکی و طلایی

دکوراسیون مشکی طلایی یکی از پرطرفدارترین ترکیب های رنگی چه در خانه های ایرانی و چه در خانه های خارجی است. برای دکورهای لوکس و مجلل، سفید، طلایی و مشکی پراستفاده ترین رنگ ها هستند. اگرچه شاید فکر کنید این ترکیب بیشتر مناسب چیدمان های کلاسیک است، اما اینطور نیست، رنگ مشکی و طلایی برای دکورهای مدرن هم بشدت توصیه می گردد چرا که در عین سادگی و بدون سنگین نشان دادن فضا، آنرا زیبا و جذاب نشان می دهد.

7- دکوراسیون مشکی و نقره ای

تا اینجای مطلب حتما متوجه شده اید که رنگ های و اجسام براق و درخشان، در زمینه مشکی خیلی خوب و بجا خود را نشان می دهند. نقره ای نیز یکی دیگر از رنگ هایی است که بعنوان مکمل رنگ مشکی شناخته شده و در اتاق نشیمن یا حتی حمام و دستشویی نیز بکار می رود. از این ترکیب زیبا می توانید در قسمت روشویی یا کابینت و آینه دستشویی و حمام نیز بهره ببرید. همچنین در اتاق نشیمن نیز رنگ نقره ای را می توانید با یاری آباژور، کوسن یا سایر لوازم دکوری به زمینه مشکی دکوراسیون وارد کنید. شکل های زیر به خوبی این موضوع را نشان می دهند.

8- ترکیب مشکی و آبی کبالتی

اگر می خواهید دکوراسیونی زنده و انرژیک داشته باشید ولی از طرفی چندان هم از رنگ های شاد خوشتان نمی آید، ترکیب مشکی و آبی کبالتی را به شما پیشنهاد می کنم. این ترکیب زیبا مطمئناً باعث تعجب و شگفتی مهمانان شما خواهد شد، چرا که هم بسیار تاثیر گذار و زیبا بوده و هم ترکیبی کمیاب است. شکل های زیر طرح های زیبای این ترکیب را نشان می دهند.

منبع: اتاق
انتشار: 10 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 903

به "مکمل رنگ مشکی در دکوراسیون، معرفی 8 ترکیب رنگ زیبا و شیک" امتیاز دهید

2 کاربر به "مکمل رنگ مشکی در دکوراسیون، معرفی 8 ترکیب رنگ زیبا و شیک" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکمل رنگ مشکی در دکوراسیون، معرفی 8 ترکیب رنگ زیبا و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید