مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز تا پیش بینی های آیفون بعدی

به گزارش طرفداران رونالدو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز تا پیش بینی های آیفون بعدی

بهترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

گروهی از پژوهشگران ایرانی و خارجی در یک پژوهش مجذوب کننده کوشش کردند به بازسازی اصوات و گفتارهای قابل فهم با یاری بازسازی و آنالیز فعالیت های قشر شنوایی مغز انسان بپردازند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز موسوم بهeSprinter به زودی وارد بازار فروش می گردد. بر اساس پیش بینی های اولیه این محصول در نیمه دوم سال 2019، وارد بازار اروپا می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بعضی از پیش بینی ها حکایت از آن دارند که اپل میخواهد آیفون بعدی خود را با ویژگی تازه رونمایی کند که امکان شارژ ساعت هوشمند اپل، ایرپاد تازه و حتی سایر آیفون ها را تنها با آیفون تازه فراهم کند. این ویژگی را می توان همان ویژگی موجود در گوشی های هوشمند هواوی و فناوری Wireless PowerShare سامسونگ دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج یک پژوهش نشان داده که یکی از محبوب ترین برنامه های ردیابی خانوادگی نه تنها در ردیابی دیگران پیروز نیست، بلکه آمار کاربر را به دیگران می دهد و اساسا امنیت ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 دی 1401 بروزرسانی: 4 دی 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1508

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز تا پیش بینی های آیفون بعدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از وانت کامیون الکتریکی مرسدس بنز تا پیش بینی های آیفون بعدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید