مهلت ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها تمدید شد

به گزارش طرفداران رونالدو، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها تا پنجم شهریورماه در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور تمدید شد.

مهلت ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها تمدید شد

به گزارش خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور روز چهارشنبه گفت که با توجه به انتشار اصلاحات رشته های نو بدون آزمون، مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در رشته های بدون آزمون دانشگاه ها که فقط بر اساس سوابق تحصیلی، دانشجو می پذیرند تا روز جمعه پنجم شهریورماه در درگاه الکترونیکی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org تمدید شد.

متقاضیان باید در مهلت مقرر با مطالعه دقیق دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود اقدام کنند؛ هر داوطلب حق انتخاب 150 کد رشته محل دارد.

آن دسته از متقاضیانی که پیش از این نسبت به ثبت نام و انتخاب کد رشته محل های تحصیلی اقدام کرده اند، در صورت تمایل تا این تاریخ باید نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل های انتخابی خود اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری مجاز به انتخاب رشته نشده اند یا در آزمون ثبت نام کرده اما در جلسه حضور نیافتند امکان ثبت نام در پذیرش بدون آزمون دارند.

فرایند ثبت نام در پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از 14 مرداد در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1082

به "مهلت ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه ها تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید