مقاله: پیمانکاران راه آهن اردبیل

به گزارش طرفداران رونالدو، وی همچنین در بازدید از یک کارخانه تایر گفت: 2000 میلیارد تومان برای رونق واحدهای تولیدی استان اردبیل بانک ملی تا سرانجام سال پرداخت خواهد نمود که این تزریق منابع برای پروژه هایی نظیر آرتاویل تایر، پروژه های گردشگری به ویژه آبدرمانی ها و هتل پنج ستاره و برخی واحدهای صنعتی و بخش کشاورزی خواهد بود.

مقاله: پیمانکاران راه آهن اردبیل

وی گفت: روی تعهد خودمان در پرداخت 750 میلیارد تومان به راه آهن مصمم ایستاده ایم و امیدواریم به تناسب پیشرفت پروژه تزریق بودجه را نیز ببینیم.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از سختکوشی پیمانکاران و مجریان پروژه راه آهن اردبیل در سخت ترین شرایط آب و هوایی و همچنین تحریم ها اظهار کرد: مردم اردبیل سال های سال در انتظار شنیدن سوت قطار هستند که امیدواریم با کوشش استاندار اردبیل و تیم همراه بتوانیم به تکمیل این پروژه یاری کنیم.

حسین زاده اعلام کرد: کارشناس ناظر در این پروژه داریم که با ارائه گزارش او نسبت به تزریق بودجه اقدام می کنیم و در سال آینده در قالب قسط دوم سعی خواهیم کرد تزریق بودجه در نیمه اول سال اتفاق بیفتد تا متناسب با شرایط آب و هوایی استان اردبیل روند تکمیل راه آهن سرعت گیرد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا حسین زاده در جریان بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار کرد: بانک ملی سنگ زیرین آسیاب برای پروژه های عمرانی و اقتصادی کشور محسوب می گردد؛ به طوری که در حوزه آب، احداث ایستگاه های پمپاژ و پروژه های عظیم پتروشیمی، پالایشگاه و ... با مشارکت جدی سعی در افزایش توان اقتصادی داریم.

منبع مقاله: پیمانکاران راه آهن اردبیل

انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1235

به "مقاله: پیمانکاران راه آهن اردبیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پیمانکاران راه آهن اردبیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید