مصوبه مشخص کف قیمتی برای بلیت هواپیما لغو شد

به گزارش طرفداران رونالدو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو مصوبه انجمن شرکت های هواپیمایی در مورد معین کف نرخی بلیت هواپیما اطلاع داد و گفت: هیچ کدام از شرکت های هواپیمایی مجاز به معین کف نرخی نیستند.

مصوبه مشخص کف قیمتی برای بلیت هواپیما لغو شد

میراکبر رضوی، با اعلام این مطلب اضافه نمود: در روزهای اخیر انجمن شرکت های هواپیمایی با ابلاغ صورت جلسه ای به شرکت های هواپیمایی با مشخص کف نرخی، حداقل قیمت فروش بلیت در پروازهای داخلی را 600 هزار تومان اعلام نموده بود.

وی ادامه داد: با توجه به مغایرت صورت جلسه فوق با آخرین مصوبه شورای عالی هواپیمایی کشوری مبنی بر حذف کف نرخی از قیمت بلیت هواپیما، سازمان هواپیمایی کشوری موضوع فوق را پیگیری و بر این اساس، انجمن شرکت های هواپیمایی با ارسال نامه خطاب به مدیران عامل شرکت های هواپیمایی مصوبه فوق را ملغی کرد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: تمامی شرکت های هواپیمایی موظف هستند ضمن حذف کف نرخی از قیمت بلیت و اعلام مراتب به تمامی کانال های فروش و توزیع خود، بلیت پروازهای داخلی را حداکثر تا سقف نرخی مشخص شده به تفکیک مسیرهای پروازی که در تارنمای انجمن شرکت های هواپیمایی جهت اطلاع عموم منتشر شده است بفروش برسانند.

به گزارش سازمان هواپیمایی کشوری، هیچ کدام از شرکت های هواپیمایی مجاز به مشخص کف نرخی و یا فروش با قیمت بالاتر از نرخ اعلام شده نیستند و در صورت مشاهده تخطی از مراتب فوق، با متخلفین بر اساس قوانین و مقررات موضوعه برخورد خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری پیش تر گفته بود: فروش بلیت هواپیما کمتر از نرخ 600 هزار تومان تخلف محسوب نمی گردد و این سازمان برای مقرون به صرفه فروشی بلیت مشروط به عدم کاهش کیفیت خدمات، ممنوعیتی قائل نیست.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1296

به "مصوبه مشخص کف قیمتی برای بلیت هواپیما لغو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه مشخص کف قیمتی برای بلیت هواپیما لغو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید