محبی: رفاقتی به تیم قائمشهر رفتیم؛ پول مان را هنوز نداده اند، با کامران قاسمپور چند بار کشتی گرفته ایم

به گزارش طرفداران رونالدو، مدعی کرمانشاهی وزن 92 کیلوگرم می گوید که به واسطه رفاقت به تیم قائمشهر رفته اما همچنان طلبش را از این تیم دریافت نکرده است.

محبی: رفاقتی به تیم قائمشهر رفتیم؛ پول مان را هنوز نداده اند، با کامران قاسمپور چند بار کشتی گرفته ایم

ارشک محبی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به اینکه تمریناتش را این روزها در کرمانشاه پیگیری می نماید، گفت: سالن خانه کشتی کرمانشاه برای ما باز است و صبح ها آنجا تمرین کشتی انجام می دهیم. فعلا که برنامه مسابقات را ندادند اما فکر می کنم اولین مسابقه پیش رو لیگ باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیم های لیگ فزونی پیشنهادی دریافت نموده، اضافه نمود: کسی مستقیما با خودمان صحبت ننموده، اما یکی دو نفر چیزهایی گفته اند. ما قراردادی نبسته ایم.

محبی در خصوص بدهی تیم هیئت کشتی قائمشهر به او، برادرش شیروان (یدالله محبی) و بهمن تیموری اظهار داشت: همچنان هیچ خبری از پول مان نیست. انگیزه ای نمی ماند برای لیگ فصل بعد، وقتی قرارداد نبندیم، لااقل خیال مان راحت است که کشتی نگرفتیم و پول هم نگرفتیم. من در مجموع دور رفت، برگشت، نیمه نهایی و رده بندی حدودا 8-9 کشتی گرفتم، اما 60 میلیون از طلبم به جای مانده است.

وی در خصوص اینکه آیا موضوع پول شان را به وسیله فدراسیون کشتی دنبال نموده اند، گفت: موضوع را دنبال هم نکردیم، اینکه بگویم به فدراسیون رفتم نه، اینطور نبود. مربی مان اما پیگیر بود. نمی گویند پول نمی دهیم، هر بار یک تایمی را می گویند. بیشتر بحث رفتن ما به آن تیم، رفاقتی بود.

مدعی وزن 92 کیلوگرم در خصوص انتخاب کامران قاسمپور برای حضور در مسابقات جهانی هم تاکید نمود: از رده سنی جوانان تا به امروز چند بار با هم کشتی گرفتیم. از گذشته رقیب هم بودیم، برای تیم ملی آزاد و کامران قاسمپور در جهانی نروژ آرزوی موفقیت می کنم. بعد از جهانی، کار ما از قهرمان کشوری و بعد هم جام تختی شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1121

به "محبی: رفاقتی به تیم قائمشهر رفتیم؛ پول مان را هنوز نداده اند، با کامران قاسمپور چند بار کشتی گرفته ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: رفاقتی به تیم قائمشهر رفتیم؛ پول مان را هنوز نداده اند، با کامران قاسمپور چند بار کشتی گرفته ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید