محبی: با تمام وجود در اختیار تیم امید هستم، در گروهی قرار داریم که همه مدعی اند

به گزارش طرفداران رونالدو، محمد محبی، هافبک تیم فوتبال امید کشورمان تأکید کرد که تمام تیم های هم گروه این تیم در پیکارهای انتخابی المپیک مدعی صعود هستند.

محبی: با تمام وجود در اختیار تیم امید هستم، در گروهی قرار داریم که همه مدعی اند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمد محبی در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال امید در جمع خبرنگاران گفت: تیم امید شرایط خیلی خوبی دارد و در دو بازی محبت آمیز ای که با تیم های قدری چون استرالیا و قطر داشتیم از آنها یک سر و گردن بالاتر نشان دادیم. با این شرایط مناسب و تمرینات خوبی که انجام می دهیم ان شاءالله بعد از حدود 44 سال راهی المپیک خواهیم شد.

هافبک تیم فوتبال امید کشورمان در پاسخ به این پرسش که چرا زمان زلاتکو کرانچار به تیم امید دعوت نمی شد، اما وقتی به تیم بزرگسالان دعوت شد، به تیم امید هم راه پیدا کرد، گفت: من آماده بودم که هر زمان به اردوی تیم امید دعوت شوم با جان و دل در خدمت این تیم باشم. اگر هم دوره های قبل دعوت می شدم باز همین شرایط وجود داشت و هرچه داشتم برای تیم ملی کشورم می گذاشتم.

محبی درباره نحوه آماده سازی تیم امید و همگروه های این تیم در پیکارهای انتخابی المپیک 2020 نیز گفت: نفرات خیلی خوبی در تیم امید حضور دارند و از لحاظ آمادگی هم در بهترین شرایط هستیم. گروه مان با حضور تیم هایی کره جنوبی، ازبکستان و چین خیلی سخت است و تمام این تیم ها مدعی صعود هستند. همه اعضای تیم هم همقسم شده اند تا ان شاءالله این طلسم نرفتن به المپیک شکسته شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 28

به "محبی: با تمام وجود در اختیار تیم امید هستم، در گروهی قرار داریم که همه مدعی اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محبی: با تمام وجود در اختیار تیم امید هستم، در گروهی قرار داریم که همه مدعی اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید