لیست فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها اعلام شد، 50 احتیاج جدید به حضور اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت

به گزارش طرفداران رونالدو، جدیدترین لیست فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و َپژوهشگاه ها اعلام شد که نشان می دهد علاوه بر نیازهای ثبت شده قبلی، فقط در نیمه دوم تیرماه، 50 درخواست جدید برای حضور اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت ثبت شده است.

لیست فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها اعلام شد، 50 احتیاج جدید به حضور اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، فرصت های مطالعاتی اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز علمی در جامعه و صنعت زمینه مناسبی را برای ارتقاء توانمندی ها و مهارت ایشان در جهت انتقال یافته های پژوهشی و کسب دانش بومی و انتقال یافته های پژوهشی به جامعه فراهم می سازد.

در طی فرصت مطالعاتی، عضو هیئت علمی در واحد عملیاتی دولتی یا غیردولتی (شامل بخش های صنعتی، اجتماعی و فرهنگی، مالی، خدماتی و کشاورزی) حضور می یابد.

واحد عملیاتی می تواند وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، تشکل های بخش خصوصی، بنگاه ها یا سازمان های فرهنگی و صنعتی، واحدهای پژوهش و توسعه، مالی یا خدماتی دولتی یا غیردولتی که متقاضی حضور عضو هیئت علمی در زمینه تخصصی خاص در واحد خویش اندباشد.

جدیدترین لیست فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها اعلام شد

هم اکنون آخرین لیست فرصت مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی در جامعه و صنعت مربوط به نیمه دوم تیر 1399 اعلام شده است. اطلاع از شرایط این دوره ها از این آدرس امکان پذیر است.

در این لیست سازمان هایی از جمله سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، شرکت تعاونی اسالمی مجتمع صنعتی رفسنجان، شرکت آب منطقه ای استان سمنان و پژوهشکده بیمه اعلام احتیاج نموده اند.

در مجموع فقط در نیمه دوم تیرماه برای 50 محور و موضوع مورد احتیاج درخواست حضور اعضای هیات علمی دانشگاه ها و موسسات پژوهشی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 448

به "لیست فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها اعلام شد، 50 احتیاج جدید به حضور اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست فرصت های مطالعاتی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه ها اعلام شد، 50 احتیاج جدید به حضور اعضای هیات علمی در جامعه و صنعت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید