قیمت آپارتمان در پرند چقدر است؟

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران- قیمت آپارتمان در پرند گاهی با گران ترین منطقه ها تهران رقابت دارد. آپارتمانی سه خوابه و 145 متری را در پرند با قیمت هفت میلیارد و 638 میلیون تومان می فروشند که ارزش هر متر آن 57 میلیون محاسبه می گردد. طیق آمار های رسمی این رقم فقط از میانه قیمت مسکن در منطقه ها یک، دو و سه تهران کمتر است. وقتی از گران ترین آپارتمان های پرند فاصله می گیریم و سراغ مقرون به صرفه ترین گزینه ها می رویم با واحد هایی روبرو می شویم که مالک بابت هر مترمربع کمتر از 10 میلیون طلب می نماید.

قیمت آپارتمان در پرند چقدر است؟

قیمت آپارتمان یکخوابه در پرند

قیمت آپارتمان در پرند بابت واحد های یکخوابه می تواند کمتر از 500 میلیون باشد. مثل واحدی 64 متری که 440 میلیون تومان آگهی شده است. این واحد نوساز بدون پارکینگ و انباری فروخته می گردد و با اینکه طبقه دوم ساخته شده، آسانسور ندارد. یا مثلا یکی از واحد های 57 متری مسکن مهر پرند را با قیمت 498 میلیون تومان می فروشند که قیمت هر متر آن را باید حدود هشت میلیون و 700 هزار تومان بدانیم. این واحد نوساز علاوه بر آسانسور، انباری و پارکینگ دارد. این اعداد را در پرند به عنوان کف قیمت آپارتمان های یکخوابه باید مد نظر قرار بدهیم وگرنه ممکن است بعضی از فروشنده ها با ارقام میلیاردی حاضر به فروش هستند. واحدی 93 متری که سال 98 در پرند ساخته شده را درنظر بگیرد. قیمت این آپارتمان یک میلیارد و 670 میلیون تومان اعلام شده و فروشنده بابت هر مترمربع چیزی نزدیک 18 میلیون تومان طلب نموده است. این واحد نیز با امکانات کامل به فروش می رسد.

قیمت آپارتمان دوخوابه در پرند

قیمت آپارتمان در پرند بابت واحد های دوخوابه ای که کمتر از پنج سال از عمر بنا آن ها می گذرد، از مرز 500 میلیون تومان آغاز می گردد. مثل واحدی 75 متری که مالک آن رقم 550 میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می دهد. یعنی متری هفت میلیون و 300 هزار تومان. این واحد در فاز ششم پرند واقع شده و با امکانات کامل فروخته می گردد. قیمت آپارتمان در پرند گاهی با بعضی از منطقه ها تهران برابری می نماید. واحدی 107 متری در پرند دو میلیارد و 130 میلیون تومان فروخته می گردد. متری 20 میلیون که این رقم معادل میانه قیمت مسکن در منطقه 18 تهران است که به عنوان مقرون به صرفه ترین نقطه در بازار مسکن مرکز شناخته می گردد. این واحد پارسال طبقه دوم ساخته شده و با امکانات کامل به فروش می رسد. قیمت آپارتمان 135 متری با دو اتاق خواب در ساختمان سه طبقه به وسیله فروشنده ای در پرند سه میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شده است. یعنی متری 23 میلیون تومان. این واحد سال 1400 ساخته شده و با امکنات کامل به خریدار تحویل داده می گردد.

قیمت آپارتمان سه خوابه در پرند

خرید آپارتمان در پرند بابت واحد های سه خوابه ممکن است چند میلیارد هزینه داشته باشد. یکی از واحد های شخصی ساز سه خوابه در پرند با رقم شگفت انگیز هفت میلیارد و 638 میلیون تومان آگهی شده است. به زبان ساده ارزش هر متر از این واحد 134 متری دقیقا 57 میلیون تومان است که این رقم فقط از میانه قیمت منطقه ها یک، دو و سه تهران کمتر است. این واحد با پارکینگ و انباری فروخته می گردد و در فاز سوم پرند واقع شده است. یکی دیگر از واحد های سه خوابه در پرند با متراژ 145، که در ساختمان سه طبقه واقع شده، سه میلیارد و 190 میلیون تومان فروخته می گردد و خریدار بابت هر متر آن باید 22 میلیون تومان بپردازد. آسانسور، انباری و پارکینگ جزو امکانات این واحد به شمار می رود.

مشخصات آپارتمان های پرند با نهایتا پنج سال سن بنا

متراژ

تعداد اتاق

سن بنا

مشخصات

قیمت

64 متر

یک اتاق

نوساز

طبقه دوم بدون آسانسور، بدون پارکینگ و انباری

440 میلیون تومان

57 متر

یک اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

498 میلیون تومان

93 متر

یک اتاق

سه سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

یک میلیارد و 670 میلیون تومان

75 متری

دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

550 میلیون تومان

107 متر

دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

دو میلیارد و 130 میلیون

135 متر

دو اتاق

یک سال

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و 100 میلیون

134 متر

سه اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

هفت میلیارد و 638 میلیون تومان

145 متر

سه اتاق

نوساز

آسانسور، انباری و پارکینگ

سه میلیارد و 190 میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 6 شهریور 1401 بروزرسانی: 6 شهریور 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1453

به "قیمت آپارتمان در پرند چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در پرند چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید