فرمانده ناجا: هیچ تجمعی برای چهارشنبه سوری نباید شکل بگیرد خبرنگاران

به گزارش طرفداران رونالدو، سردا اشتری درباره تمهیدات پلیس برای چهارشنبه سوری و سفر های نوروزی توضیحاتی داد.

فرمانده ناجا: هیچ تجمعی برای چهارشنبه سوری نباید شکل بگیرد خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا با اشاره به آخرین چهارشنبه سال و سفر های نوروزی اظهار کرد: توصیه ما به خانواده های عزیز و فرزندانشان این است که مراقب سلامت خودشان، همسایه ها و مردم باشند تا خدایی نانموده در این چهارشنبه سوری اتفاقی رخ ندهد که سال جدید را با نگرانی آغاز نمایند و انشالله با سلامت این شب را بگذارنند.

وی ادامه داد: از طرفی هم نیروی انتظامی اعلام نموده که هیچ تجمعی برای چهارشنبه آخر سال نباید شکل بگیرد و اگر تحرکات خاصی شکل بگیرد ما طبق قانون برخورد خواهیم کرد، و اگر خودرو هایی هم بیایند و برای مردم آزار و اذیت ایجاد نمایند تا 15 فروردین توقیف خواهند شد.

سردار اشتری گفت: البته مردم ما طی سال های گذشته همکاری خیلی خوبی را داشتند و امیدواریم سال جاری هم همکاری خوبی با پلیس داشته باشند و باعث نگرانی و ناراحتی برای مردم نشوند. سلامت، امنیت و آرامش مردم برای ما مهم است و خط قرمز ما امنیت مردم است و ما هم در کنار مردم هستیم و انشاالله مسئله ای پیش نمی آید.

وی درباره سفر های نوروزی اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا برای شهر هایی که محدودیت اعلام شده، باید مردم رعایت نمایند و در نقاطی هم که محدودیت ندارند باید دستورالعمل ها رعایت گردد. توصیه ما این است که سفر های غیرضروری انجام نگردد و برای سلامتی خودشان و خانواده باید رعایت نمایند تا این ویروس از بین برود و ما دیگر شاهد این بیماری در سال آینده نباشیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 858

به "فرمانده ناجا: هیچ تجمعی برای چهارشنبه سوری نباید شکل بگیرد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرمانده ناجا: هیچ تجمعی برای چهارشنبه سوری نباید شکل بگیرد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید