غیبت ناظر داوری در نشست هماهنگی ملاقات پرسپولیس و آلومینیوم

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه هماهنگی پیش از ملاقات تیم های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاههای کشور (یادواره آزادسازی خرمشهر) امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه، مسوولان برگزاری این ملاقات و به ریاست داود رفعتی ناظر بازی و نماینده فدراسیون فوتبال برگزار گردید.

غیبت ناظر داوری در نشست هماهنگی ملاقات پرسپولیس و آلومینیوم

در این نشست، همانند بازی های گذشته، ناظر داوری حضور نیافت و این موضوع مورد اعتراض نمایندگان باشگاه پرسپولیس نهاده شد، افشین پیروانی به این مساله اعتراض کرد.

به هر حال با توجه به انتقاداتی که نسبت به عملکرد داوران در هفته های گذشته وجود دارد، بهتر آن است که ناظران داوری در این جلسات حضور داشته باشند تا بسیاری از مسائلی که مربوط به قضاوت داوران است را بتوانند بهتر آنالیز نمایند.

در این جلسه مقرر شد تیم فوتبال پرسپولیس با لباس یکدست قرمز و دروازه بان مشکی و تیم آلومینیوم اراک با لباس سفید رنگ و دروازه بان این تیم با لباس سبز به میدان بروند.

این مسابقه با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و بلیت فروشی هم که از روز گذشته شروع شده است. بازی از ساعت 20 و 30 دقیقه فردا (شنبه) در استادیوم آزادی شروع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1401 بروزرسانی: 6 تیر 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1403

به "غیبت ناظر داوری در نشست هماهنگی ملاقات پرسپولیس و آلومینیوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت ناظر داوری در نشست هماهنگی ملاقات پرسپولیس و آلومینیوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید