عکس ، این خودرو حاصل کار 100 مهندس ژاپنی و چینی است!

به گزارش طرفداران رونالدو، تویوتا bZ3 را به عنوان دومین خودروی الکتریکی باتری سفارشی خود معرفی نموده است که با باتری های پیشرفته عرضه شده به وسیله غول خودروهای برقی چینی BYD تامین می گردد.

عکس ، این خودرو حاصل کار 100 مهندس ژاپنی و چینی است!

نگار علی، خبرنگاران، تویوتا bZ3 پنج سرنشین که قرار است سال آینده به فروش برسد، به طور انحصاری در چین ساخته و فروخته خواهد شد. این خودرو در پی خودروی شاسی بلند تویوتا bZ4X خواهد بود که اوایل امسال در سطح جهانی عرضه شد.

سومین مدل برای سری bZ نیز تایید شده است که در حال توسعه است که در تصویری با نور کم پیش نمایش شده است که خط سقف یک کراس اوور جمع و جور شیک را نشان می دهد. جزئیات بیشتر قرار است اواخر امسال فاش گردد.

طول آن 4725 میلی متر، عرض 1835 میلی متر و ارتفاع آن 1475 میلی متر است، یعنی از نظر میزان شبیه به تسلا مدل 3 است.

بعلاوه این خودرو از دستگیره های درهای تخت، سپر عقب مقاوم در برابر باد و چرخ های آلومینیومی بهره می برد که آن را به یکی از آیرودینامیک ترین خودروهای کلاس خود تبدیل می نماید.

زیر پوست یک باتری لیتیوم-یون لیتیوم-آهن-فسفات (LFP) ساخته شده به وسیله BYD واقع شده است که برای حفظ 90 درصد ظرفیت شارژ خود پس از یک دوره 10 ساله ساخته شده است.

در حالی که تویوتا جزئیات خاصی از پیشرانه مانند عملکرد و نرخ شارژ را فاش نکرده است، ادعا می نماید bZ3 بردی در حدود 372 مایل دارد.

فضای داخلی خودرو با در نظر گرفتن مفهوم سالن خانوادگی تویوتا طراحی شده است، جایی که خودروها بیشتر به عنوان یک فضای خانوادگی دیده می شوند تا حمل و نقل.

جزیره دیجیتال ویژگی مرکزی کابین این خودرو است؛ صفحه نمایش برای تنظیم تهویه مطبوع، موسیقی و عملکردهای کامل کنترل صوتی استفاده می گردد.

حدود 100 مهندس بر روی مهندسی، طراحی و فراوری bZ3 با تیم هایی از تویوتا، BYD و FAW Toyota که یک سرمایه گذاری مشترک بین شرکت ژاپنی و First Automobile Works چین است، کار کردند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1485

به "عکس ، این خودرو حاصل کار 100 مهندس ژاپنی و چینی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، این خودرو حاصل کار 100 مهندس ژاپنی و چینی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید