سنجش حرارت و قند خون با نسل نو اپل واچ

به گزارش طرفداران رونالدو، شرکت اپل روی مدلهای نو اپل واچ و قابلیتهای سلامتی، صفحه نمایش چند تایی، ارتقای سرعت، مدل ورزشی مقاوم و حسگرهای سنجش حرارت بدن و قند خون کار می نماید.

سنجش حرارت و قند خون با نسل نو اپل واچ

به گزارش خبرنگاران، منابع مطلع اظهار کردند این شرکت فناوری آمریکایی سرگرم برنامه ریزی برای عرضه مدلهای نو این خط محصول است که احتمال اپل واچ سری 7 نام خواهند گرفت و پردازنده سریعتر، اتصال بی سیم بهبود یافته و صفحه نمایش به روزشده خواهند داشت. اپل میخواهد سال آینده اپل واچ اصلی را به روز نموده و به همراه جانشین مدل پایینتر اپل واچ اس ئی و مدل نوی ویژه ورزشکاران رشته های سخت عرضه کند.

اپل پیش از این قصد داشت حسگر حرارت سنج را در مدل سال جاری ساعت هوشمند خود عرضه کند اما اکنون این قابلیت احتمالا در مدل سال 2022 عرضه خواهد شد. حسگر سنجش قند خون که به کنترل سطح قند خون افراد دیابتی یاری می نماید، بعید است تا چند سال دیگر برای عرضه آماده گردد.

مدل سال جاری اپل واچ صفحه نمایش با لبه های باریکتر و تکنیک لمینیشن که صفحه نمایش را به پوشش مقابل نزدیکتر می نماید را امتحان نموده است. در مجموع ساعت نو اپل احتمالا اندکی ضخیمتر خواهد بود اما نه به میزان ای که توجه کاربر را جلب کند.

این مدل شامل قابلیت اولترا واید باند به روزشده خواهد بود که فناوری مشابه در محصول ایرتگ اپل است. این شرکت در کنفرانس طراحان خود که اوایل ژوئن برگزار گردید، نرم افزار واچ او اس 8 را نمایش داد که اجازه می دهد دستگاه قفل در و اتاقهای هتل را باز کند.

مدل ورزشی مقاوم ساعت اپل برای عرضه در سال 2021 در دست ساخت بود اما احتمالا در سال 2022 عرضه می گردد. مدل نو به اپل اجازه می دهد با مدلهای مقاومی که از شرکتهایی مانند گارمین و کاسیو کامپیوتر عرضه می گردد، رقابت کند.

شرکت لوکس شیر پرسیژن اینداستری مونتاژ نماینده اصلی ساعت اپل است. شرکت فاکسکان هم برخی سفارشات را دریافت خواهد نمود و بعلاوه فراوری اپل واپ اس ئی را با شرکت کومپال الکترونیکس تایوان تقسیم می نماید.

سنجش حرارت بدن شیوه مهمی برای شناسایی کووید 19 است و باعث افزایش تقاضا برای دستگاههایی شد که چنین قابلیتی دارند. برخی از شرکتها حرارت سنجهای دیجیتالی عرضه نموده اند که به پورت شارژ تلفن هوشمند وصل می شوند. افزودن قابلیت حرارت سنج به اپل واچ، محصول اپل را هم ردیف تلفنهای هوشمند و دستبندهای فیتنس نظیر محصولات فیت بیت آلفابت قرار می دهد.

کنترل قند خون مدتهاست که در اپل در دست توسعه قرار گرفته است و قابلیتی بدون رقیب خواهد بود. اپل و شرکتهای دیگر در حال حاضر به اپلیکیشنهایی متکی هستند که به کاربران اجازه می دهند قند خونشان را به صورت دستی میزان بگیرند. شرکتهای سازنده دستگاه پزشکی مانند دکس کام اطلاعات کنترل قند خون را با اپل واچ به اشتراک می گذارند. کاربران معمولا به انگشتشان نیشتر می زنند تا یک قطره خون برای میزان گیری دقیق قند خون بگیرند اما اپل در پی راهکاری است که قند خون را از زیر پوست میزان بگیرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، اپل واچ از سال 2015 که برای نخستین بار عرضه شد، به یکی از محصولات مهم اپل تبدیل شده است و به همراه آیفون و آی پد زیست بوم سخت افزاری اپل را کامل نموده و یاری نموده دستگاههای پوشیدنی، خانگی و لوازم جانبی این شرکت بیش از 30 میلیارد دلار عایدی در سال اقتصادی گذشته فراوری نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 مرداد 1400 بروزرسانی: 3 مرداد 1400 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1046

به "سنجش حرارت و قند خون با نسل نو اپل واچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنجش حرارت و قند خون با نسل نو اپل واچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید