تعطیلی لیگ هندبال تصمیم درستی است

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم هندبال سپاهان اصفهان گفت: ماه رمضان در پیش است و به تعویق انداختن بیش از حد زمان لیگ کیفیت لیگ این فصل و فصل آینده را تحت تاثیر منفی خود قرار می دهد.

تعطیلی لیگ هندبال تصمیم درستی است

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد تعطیلی ادامه لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود در کشور احساس می کنم، اگر لیگ تعطیل گردد خیلی به صلاح است. ما در ادامه ماه رمضان را در پیش داریم و در ماه رمضان هم نمی توانیم لیگ را برگزار کنیم و این موضوع به ماه های بعدی منتقل می گردد و کیفیت مدنظر برای لیگ سال جاری و سال آینده نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: به نظرم تعطیلی لیگ تصمیم درستی است و رئیس فدراسیون نیز پیش از تصمیم گیری با مدیرعاملان باشگاه های حاضر در لیگ صحبت نموده است و باشگاه سپاهان نیز نظر ما را گرفت.

طاهری همچنین در رابطه با تاثیرات تعطیلی لیگ بر روی تیم ملی، اضافه نمود: سال جاری برای تیم ملی مسابقات خاصی نداریم، البته مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا را خواهیم داشت که مسابقات جوانان در شیراز برگزار خواهد شد و با توجه به شرایط موجود نیز ممکن است این مسابقات با تعویق روبه رو گردد.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: ویروس کرونا روی همه فعالیت های ورزشی تاثیر گذاشته است و تا زمانی که وزارت بهداشت برای برگزاری مسابقات تصمیم گیری نکند، نمی توان مسابقات را برگزار کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 126

به "تعطیلی لیگ هندبال تصمیم درستی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی لیگ هندبال تصمیم درستی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید