رشد 150 درصدی جذب دانشجوی دانشکده رسانه فارس در سال گذشته

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس دانشکده رسانه خبرنگاران از رشد 150 درصدی جذب دانشجو در این دانشکده در سال گذشته اطلاع داد و گفت: تعدادی از دانشجویان ورودی جدید این دانشکده در بدو ورود وارد فعالیت های فراوری رسانه ای برای بخش های مختلف خبرنگاران شدند.

رشد 150 درصدی جذب دانشجوی دانشکده رسانه فارس در سال گذشته

حمید حسن پور رئیس دانشکده رسانه خبرنگاران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران با تاکید بر استقبال بی نظیر دانشجویان از رشته های مهارتی این دانشکده گفت: دانشکده رسانه فارس در سال تحصیلی 99-98 به دلیل کیفیت بالای آموزش و دارا بودن امکانات منحصر به فرد و استفاده از مدرسان به نام و متبحر با استقبال داوطلبان کنکور 98 روبه رو شد. علیرغم کاهش تعداد دانشجویان در مراکز آموزش عالی کشور، جذب دانشجو در این دانشکده با رشد 150 درصدی رو برو بود.

ورود به فعالیت های فراوریی رسانه ای از ترم اول دانشکده

وی با بیان اینکه تعدادی از دانشجویان ورودی جدید این دانشکده در بدو ورود وارد فعالیت های فراوری رسانه ای برای بخش های مختلف خبرنگاران شدند، گفت: دانشجویان رشته های مختلف با تشکیل تیم های تخصصی به فراوری مستند، گزارش های خبری، پژوهش وفراوری محتواهای رسانه ای می پردازند تا دانش رسانه ای را در کنار آموزش های نظری، به صورت عملی بیاموزند. فراوریات این دانشجویان از شبکه های مختلف صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و نیز خبرگزاری های معتبر از جمله خبرنگاران منتشر شده است.

رشد بیش از 4 برابری فعالیت های فرهنگی دانشکده رسانه فارس نسبت به سال گذشته

رئیس دانشکده رسانه خبرنگاران همچنین از رشد بیش از 4 برابری فعالیت های فرهنگی این دانشکده نسبت به سال گذشته اطلاع داد.

به گفته حسن پور، به منظور ارتقای سطح فراوریات رسانه ای دانشجویان، استودیو و مرکز دوبله تخصصی این دانشکده به زودی افتتاح و شروع به کار می نماید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 344

به "رشد 150 درصدی جذب دانشجوی دانشکده رسانه فارس در سال گذشته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد 150 درصدی جذب دانشجوی دانشکده رسانه فارس در سال گذشته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید