رئیس اتحادیه&zwnj جهانی علمای مسلمان: استبداد آل سعود در دوره فراعنه هم وجود نداشت

به گزارش طرفداران رونالدو، رئیس اتحادیه جهانی علمای مسلمان با اشاره به سرکوبگری های آل سعود از همه خواست برای آزادی فعالان از زندان های عربستان دعا نمایند.

رئیس اتحادیه&zwnj جهانی علمای مسلمان: استبداد آل سعود در دوره فراعنه هم وجود نداشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از عربی 21، احمد ریسونی، رئیس اتحادیه دنیای علمای مسلمان خواهان برگزاری مراسم دعا برای آزادی علمای بازداشت شده در زندان های سعودی شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

درخواست ریسونی پس از انتشار خبری مبنی بر از دست دادن نیمی از بینایی و شنوایی سلمان العوده فعال شاخص و علمای سعودی در زندان های عربستان اعلام شد.

ریسونی در وب سایت رسمی خود نوشت که ما باید برای آزادی فعالان دعا کنیم؛ همانطور که پیامبر اکرم (ص) برای گروه هایی از پیروانش ، از جمله دانشمندان ، مبلغان ، مربیان و اصلاح طلبان که زندانی و شکنجه می شدند، دعا می خواند.

وی در ادامه اضافه کرد: دعای قنوت را بخوانید و بخوانید.

ریسونی با اظهاراتی تند علیه رژیم سعودی ، این رژیم را تاریک توصیف کرد. وی در ادامه تاکید نمود آنچه در عربستان اتفاق می افتد ، مانند استبداد و وحشیگری ، سلطه و بردگی ، به چیزی تبدیل شده که فراعنه باستان مصر نیز این اقدامات را انجام نداده اند و جای تعجب است که این ستمگران وحشی اصرار دارند که با جنایت هایشان، اسلام را آلوده نمایند و آن را از بین ببرند.

رئیس اتحادیه دنیای علمای مسلمان گفت که اسلام دین رحمت و آنها افرادی ملعون هستند. اسلام دین نور است و اما آنها در ظلمات و تاریکی به سر می برند. اسلام دین عدالت و احسان است و آنها افرادی بی عدالت ، متجاوز و مستبد هستند . اسلام دین لطافت و نرمش است و آنها خشونت طلب و ظالم هستند.

وی در سرانجام گفت: بنابراین ، ما چاره ای نداریم جز اینکه با تضرع از درگاه خداوند طلب یاری کنیم ، تا رحمت و مهربانی خود را برای این افراد مظلوم و مصیبت دیده در زندان های سعودی بفرستد و از ظالمان انتقام بگیرد.

عبدالله العودة، پسر سلمان العودة در توئیتی نوشت که درخواست پدرش برای نزدیک شدن قلب ها و منافع ملت ها، هزینه اش آزادی این انسان شد و او را در معرض اذیت و شکنجه، فشار، محرومیت از درمان در حبس انفرادی از زمان بازداشتش (بیش از سه سال و چندین ماه قبل) قرار داد.

وی گفت که پزشک بیمارستان به او خبر داده است که پدرش تقریبا نیمی از شنوایی و بینایی خود را از دست داده است.

مسئولان عربستان در سپتامبر 2017، سلمان العودة را به اتهام تروریسم و توطئه علیه دولت بازداشت کردند. در این میان درخواست هایی از سوی شخصیت ها و سازمان های بین المللی و اسلامی برای آزادی وی مطرح شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 دی 1399 بروزرسانی: 18 دی 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 690

به "رئیس اتحادیه&zwnj جهانی علمای مسلمان: استبداد آل سعود در دوره فراعنه هم وجود نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس اتحادیه&zwnj جهانی علمای مسلمان: استبداد آل سعود در دوره فراعنه هم وجود نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید