دو تاریخ برای رقابت های گزینشی المپیک در آسیا اعلام شد

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران، در پی استعلام فدراسیون کشتی از اتحادیه جهانی کشتی مبنی بر تعیین شدن زمان و مکان جدید رقابت های کشتی گزینشی المپیک در قاره آسیا، این اتحادیه پاسخ فدراسیون کشتی را داد.

دو تاریخ برای رقابت های گزینشی المپیک در آسیا اعلام شد

بر این اساس اتحادیه جهانی اعلام نمود با تماس هایی که با کشورهای دیگر برقرار نموده ایم قرار است در چند روز آینده اعلام آمادگی خودشان را برای برگزاری مسابقات گزینشی در قاره آسیا در تاریخ های 15 تا 17 فروردین و یا 23 تا 25 فروردین ماه سال 99 اعلام نمایند.

اتحادیه جهانی کشتی هنوز نام کشور میزبان را معرفی ننموده اما اعلام نمود با توجه به اینکه تورنمنت های دیگر ورزشی در کشور مدنظر برای برگزاری رقابت های گزینشی برگزار می گردد، به احتمال زیاد بتوانیم این رقابت ها را نیز در آنجا برگزار کنیم. به هر حال پیشنهاد ما این است که بر سلامت ورزشکاران و دیگر شرکت نمایندگان خود در این مسابقه، نظارت داشته باشید.

مسئولان این اتحادیه همچنین تأکید نموده اند، در حال حاضر نمی دانیم ولی ممکن است بعضی کشورها گواهی رسمی درخواست نمایند که تایید کند به عنوان مثال ورزشکاران و سایر شرکت نمایندگان در چندین نوبت علائمی از کرونا نداشته که آمادگی لازم برای این موضوع می تواند مفید باشد.

فدراسیون کشتی در دو نوبت اقدام به برگزاری اردوهای تیم های ملی نموده که این اردوها با توجه به مصوبات ستاد عالی مقابله با ویروس کرونا، لغو شده است. مسئولان فدراسیون کشتی با توجه به موارد اعلامی از سوی اتحادیه جهانی، رایزنی ها را با مسئولان کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری اردوهای تیم های ملی انجام داده اند، تا مکانی را به صورت قرنطینه شده برای برگزاری تمرینات آماده سازی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی به جهت حضور در رقابت های گزینشی در نظر بگیرند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 151

به "دو تاریخ برای رقابت های گزینشی المپیک در آسیا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو تاریخ برای رقابت های گزینشی المپیک در آسیا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید