خبرنگاران 82 سیستان و بلوچستانی دیگر کرونا گرفتند

به گزارش طرفداران رونالدو، زاهدان- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و عضو ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان گفت: با افزوده شدن 82 نفر دیگر به کرونا در شبانه روز گذشته شمار مبتلایان به این ویروس در استان به 25 هزار و 497 نفر افزایش یافت.

خبرنگاران 82 سیستان و بلوچستانی دیگر کرونا گرفتند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

دکتر سیدمحمد هاشمی شهری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: بیشترین مبتلایان به ویروس کرونا در میان دانشگاه های علوم پزشکی سیستان وبلوچستان به حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اختصاص دارد.

وی ادامه داد: هم اینک 212 بیمار تنفسی در بیمارستان های سیستان و بلوچستان بستری هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد: همچنین از مجموع موارد مثبت کرونا در سیستان و بلوچستان 82 نفر هم اینک در بیمارستان های استان تحت درمان هستند.

وی از فوت 6بیمار کرونایی در شبانه روز گذشته در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: با اضافه نموده شدن موارد جدید مجموع فوت شدگان کرونا در این استان به یکهزار و 53 نفر رسیده است.

هاشمی اظهارداشت: از مردم عزیز تقاضا می شود در صورت امکان و نداشتن ضرورت در خانه بمانند و چنانچه از خانه بیرون می فرایند اصول بهداشتی و آداب تنفسی را به خوبی رعایت کنند.

وی افزود: از آنجایی که کشف راه های انتقال کرونا و عوارض ناشی از آن نیازمند گذشت مدت زمانی از شیوع و اپیدمی ویروس است و سپس بر اساس یافته های علمی رفتار عامل بیماری شناسایی می شود ضروری است شهفرایندان و از جمله روستاییان استان تمام نکات بهداشتی را رعایت کنند تا از گسترش این بیماری جلوگیری شود.

استان سیستان و بلوچستان دارای سه دانشگاه علوم پزشکی زابل، زاهدان و ایرانشهر است که دانشگاه زابل 5 شهرستان، زاهدان 6 شهرستان و ایرانشهر 12 شهرستان استان را زیرپوشش دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 3 بهمن 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 711

به "خبرنگاران 82 سیستان و بلوچستانی دیگر کرونا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 82 سیستان و بلوچستانی دیگر کرونا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید