خانه ای پُر از فیل داستانی دیگر از اورسولا دوبوسارسکی

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران ، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، کتاب خانه ای پُر از فیل داستانی از اورسولا دوبوسارسکی با تصویرگری اندرو جوینر است که از سوی ربابه نصیری امینی به فارسی ترجمه شده و کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان آن را با رعایت حق امتیاز (حق امتیاز) منتشر نموده است.

خانه ای پُر از فیل داستانی دیگر از اورسولا دوبوسارسکی

داستان این کتاب در رابطه با پسری است به نام اریک که یک خانه پر از فیل دارد. یک فیل در اتاق نشیمن زندگی می نماید و یکی در آشپزخانه، یکی از فیل ها توی راهرو جا خوش نموده و فیل دیگر حمام را تصرف نموده است، حتی توی اتاق خواب او هم فیل هست.

کم کم فیل ها آنقدر جا اشغال می نمایند که مامان را عصبانی می نمایند و او به اریک می گوید، فیل ها باید از خانه بروند. اما اریک فیل هایش را خیلی دوست دارد. او عاشق تک تک فیل هایش است. بنابراین در پی راه حلی هوشمندانه می شود تا فیل ها را پیش خودش نگه دارد.

نویسنده، این کتاب را برای بچه ها بالای 7 سال (نوخوان) نوشته و پر از تصاویری است که به کودک برای درک بهتر موضوع یاری می نماید.

حق امتیاز این کتاب را کانون پرورش فکری از انتشارات penguin Random House از کشور استرالیا خریداری نموده است.

کتاب خانه ای پُر از فیل در 36 صفحه با شمارگان 2هزار و 500 نسخه و به قیمت 25هزار تومان از سوی انتشارات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان منتشر شده است.

اورسولا دوبوسارسکی با نگارش نزدیک به 70 عنوان اثر یکی از مشهورترین نویسنده های کودک در استرالیاست که در کارنامه درخشان او کسب 9 جایزه ادبی ملی، از جمله پنج جایزه ادبی برتر نیو ساوت ولز به چشم می خورد. دریافت جایزه بچه ها استرالیا برای سال 2020-2021 یکی از موفقیت های اوست.

برای تهیه این اثر، علاقه مندان می توانند به مراکز عرضه محصولات کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در سراسر کشور و یا فروشگاه اینترنتی کانون به نشانی shop.kpf.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1394

به "خانه ای پُر از فیل داستانی دیگر از اورسولا دوبوسارسکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه ای پُر از فیل داستانی دیگر از اورسولا دوبوسارسکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید