ساختمانی با الهام از اوریگامی برای زندگی روی ماه

به گزارش طرفداران رونالدو، ناسا با برنامه آرتمیس میخواهد دوباره انسان ها را به ماه بفرستد که این برنامه مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته. در میان آن ها به طراحان دانمارکی Sebastian Aristotelis و Karl-Johan Sørensen برمی خوریم که در حال توسعه یک ماژول قمری به عنوان بخشی از فضاپیما با الهام از اوریگامی هستند که به صورت اتوماتیک باز می گردد و در گرینلند مورد آزمایش قرار می گیرد.

ساختمانی با الهام از اوریگامی برای زندگی روی ماه

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

در حالی که ایده زندگی روی ماه توسط فضانوردان جذابیت های مخصوص به خود را دارد، در واقعیت زندگی در یک محیط با جاذبه پایین و لباس های مخصوص مشکلاتی در زمینه ساخت دستگاه ها ایجاد می نماید. به همین دلیل ساخت محل زندگی که بتواند خودش را جمع کند برای افرادی که قصد دارند برای اولین بار روی ماه زندگی نمایند، یک پیشنهاد عملی به نظر می رسد.

وسیله این طراحان دانمارکی برای حمل و نقل راحت به ماه توسعه پیدا نموده و از یک فریم آلومینیومی کامپکت استفاده می نماید تا وزن کمی داشته باشد و همچنین مقاومت مناسبی از خود نشان دهد. 328 پنل جداگانه با یک دوخت انعطاف پذیر در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و ظاهری مانند یک تانک ایجاد نموده اند. با وجود ظاهر خشن، درون آن به گونه ای طراحی شده که برای افراد جذابیت بیشتری داشته باشد که شامل کابین های عایق در برابر صدا برای حفظ حریم خصوصی می گردد.

افرادی که درون این ماژول قمری زندگی می نمایند، به یک شبیه ساز آب و هوا دسترسی دارند که می توانند از پنل ها و اسپیکرها برای ایجاد حس طوفان، صبح های آفتابی یا بعدازظهرهای بارانی استفاده نمایند. این وسیله همچنین از یک راکتور جلبک بهره می برد که می تواند مواد مغذی را تامین کند، به پنل های خورشیدی برای تامین انرژی باتری ها، به یک باغچه عمودی برای رشد سبزیجات تازه و یک پریتنر سه بعدی برای فراوری قطعات یدکی مجهز شده است.

این دو طراح در حال آماده سازی طرح خود هستند و می خواهند نمونه های اولیه آن را فراوری نمایند. دو نفر می توانند در این ماژول زندگی نمایند و اواخر امسال میلادی در دنیای واقعی مورد آزمایش قرار می گیرد.

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 242

به "ساختمانی با الهام از اوریگامی برای زندگی روی ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختمانی با الهام از اوریگامی برای زندگی روی ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید