حواشی، جزئیات و بازیگران سریال قورباغه

به گزارش طرفداران رونالدو، سریال قورباغه روایتگر زندگی شخصیت اصلی این داستان است که می‌گوید من همواره یه جایگاه واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب میمونده و من ازش جلوتر حرکت میکردم، جهان برای من جای کوچیکیه، احساس میکنم همه جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

حواشی، جزئیات و بازیگران سریال قورباغه

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران | سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی اولین تجربه او برای کارگردانی سریال نمایش خانگی است. این سریال برای پخش از شبکه نمایش خانگی آماده شده و قرار است اولین قسمت سریال قورباغه 24 آذر ماه به وسیله پلتفرم نماوا پخش گردد. بعضی از سکانس‌های این سریال در خارج از کشور و در کشور تایلند فیلمبرداری شده که همین امر بر جذابیت سریال اضافه کرده است.

به گزارش خبرنگاران، سریال قورباغه در 16 قسمت، به قلم هومن سیدی به نگارش درآمده و مدت هر قسمت از سریال 50 دقیقه است. این سریال در ژانر درام اجتماعی و معمایی است و روایتگر مسائل جامعه بوده و تأثیرات آن بر روی هر فرد را نشان می‌دهد. قورباغه، مانند سایر کار‌های هومن سیدی در یک فضای خاص و پروداکشن ویژه ساخته شده و جهانیی جدید را برای مخاطب به نمایش در می‌آورد.

پروداکشن، عملیات کامپیوتری است که بر روی فیلم‌ها و تصاویر انجام می‌گردد. این کار علاوه بر طبیعی بودن، بر جذابیت صحنه‌ها نیز می‌افزاید.

همچنین، هومن سیدی به عنوان بازیگر نیز در این سریال بازی می‌کند. او پیش‌تر در سریال‌های عاشقانه و گلشیفته که برای پخش در نمایش خانگی ساخته شده بودند نیز، نقش آفرینی نموده بود. البته، سریال قورباغه اولین تجربه نوید محمدزاده برای بازی در سریال‌های نمایش خانگی است.

هومن سیدی و نوید محمدزاده پیش از این سریال در فیلم‌های سیزده، خشم و هیاهو و مغز‌های کوچک زنگ زده نیز با هم همکاری نموده بودند و سریال قورباغه چهارمین تجربه مشترک این دو محسوب می‌گردد.

نوید محمد زاده، بازی در آثار سینمایی پیروزی هم، چون ابد و یک روز، متری شیش و نیم، سرخ پوست، بدون تاریخ بدون امضا و عصبانی نیستم را در کارنامه خود دارد و توانسته مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گیرد.

براساس گزارش ها، سریال قورباغه اولین سریالی است که محتمل است شبکه جهانی نتفلیکس آن را پخش کند. شرکت تصویر گستر پاسارگاد، سرمایه گذاری این سریال را بر عهده دارد. این شرکت، یکی از سرمایه گذاران سریال شهرزاد نیز بوده است.

دانلود

فیلم اصلی

کد ویدیو

آنالیز سریال قورباغه

سریال قورباغه روایتگر زندگی شخصیت اصلی این داستان است که می‌گوید من همواره یه جایگاه واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب میمونده و من ازش جلوتر حرکت میکردم، جهان برای من جای کوچیکیه، احساس میکنم همه جا بستس و نمیتونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

قرار بود سریال قورباغه در بهار سال 99 منتشر گردد، اما به علت شیوع ویروس کرونا مسائل و مسائلی در صنعت سینما ایجاد شد که ساخت و پخش این سریال با تاخیر روبرو شد. فیلمبرداری سریال قورباغه تا خاتمه سال 99 ادامه دارد.

قصه این سریال تا به امروز در هیچ فیلم و سریالی ساخته نشده و یک سوژه کاملا تازه به حساب می‌آید. بعضی رسانه‌ها پیش بینی نموده اند که سریال قورباغه با توجه به داستان جذاب و پر کشش و بازیگران جوان و سرشناسی که دارد با استقبال گسترد‌ه‌ای از سوی مخاطبان روبرو می‌گردد و سریالی جوان پسند خواهد بود.

فیلمبرداری پروژه قورباغه، از سال 98 شروع شد و حدود دو سال به طول انجامید، می‌توان گفت این سریال یکی از عظیم‌ترین و بزرگترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی محسوب می‌گردد. یکی از جذابترین نکات سریال قورباغه را می‌توان همکاری مهران غفوریان با هومن سیدی و نوید محمدزاده دانست او که تا به امروز به عنوان یک کمدین شاخص شناخته شده، در این مجموعه نقش خاص و بسیار متفاوتی را ایفا می‌کند.

از دیگر نکات جالب این سریال این است که برای اولین بار صابر ابر به همراه نوید محمد زاده به صورت مشترک در یک قاب تصویر دیده می‌شوند.

همچنین، فرشته حسینی بازیگر افغان یکی از نقش‌های اصلی این سریال است و نقش دختری به نام لیلا را ایفا می‌کند. او متولد 6 اردیبهشت ماه سال 1376 بوده و هم اکنون 23 سال سن دارد. حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغان در تهران به دنیا آمد و از دانش آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است.

او با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی وارد سینما شد و در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، پیروز به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شده بود. سحر دولتشاهی بازیگر مطرح سینما وتلویزیون نیز در سریال قورباغه حضور دارد.

نوید پورفرخ دیگر بازیگر این سریال، زاده دوم اردیبهشت سال 1367 در کرمانشاه است. پورفرخ هنرجوی کلاس‌های بازیگری هومن سیدی بوده است.

حواشی سریال قورباغه چیست؟

یکی از حاشیه‌های سریال قورباغه قرارداد عجیب 600 میلیون تومانی نوید محمدزاده پس از یک سال خانه نشینی اش بود. ظاهراً این قرارداد به این دلیل با وی بسته شده تا در طول یک سال در هیچ پروژ‌ه‌ای حضور نداشته باشد.

همچنین، با بازگشت او با قورباغه پس از یک سال رکورد فروش را جا به جا نموده و به دیده شدن چند برابر سریال یاری نماید؛ البته این خبر تا به امروز از طرف او یا هومن سیدی تکذیب یا تایید نشده است.

سرمایه گذار بیشتر کار‌های سینمایی نوید محمد زاده مانند سرخپوست و متری شیش و نیم و تئاتر لاکچری او به نام بینوایان، محمد صادق رنجکشان بوده است. شایعه شده بود که در سریال قورباغه نیز به عنوان تهیه کننده حضور دارد که در یک اطلاعیه رسمی این خبر تکذیب شده بود. علی اسد زاده، تهیه کننده این سریال است.

سریال قورباغه از سری سریال‌های نمایش خانگی است که زمان اکران و پخش آن با حواشی بسیاری همراه بود. ابتدا قرار بود این سریال اواسط آبان ماه در شبکه نمایش خانگی پخش گردد، اما به دلیل سانسور بعضی از سکانس‌های آن، زمان پخش قورباغه به ششم آذرماه موکول شد.

اما این خاتمه ماجرا نبود و سازمان سینمایی بار دیگر با به تعویق انداختن تاریخ پخش، اکران قسمت اول این سریال را 24 آذرماه اعلام نموده است.

پس از انتشار خبر اکران قورباغه در سوم آذرماه، هومن سیدی نویسنده و کارگردان وبازیگر سریال قورباغه با انتشار پستی اعتراضی، در صفحه اینستاگرام نوشته بود سلام به مردم شریف ایران. من نزدیک به سه سال از زندگی حرف‌های و شخصیم رو برای ساخت قورباغه گذاشتم. فقط و فقط به دلیل ارزش و احترامی که برای مردم نازنین و حرفهام قائل بودم و هستم بهترین روز‌های عمرم را برای این کار صرف کردم.

او اضافه کرد یک تیم تمام حرف‌های برای رسیدن یک نتیجه قابل قبول تمام تلاششون رو کردن تا سریالی در شأن و شخصیت مخاطب رو بسازند. اینکه پیروز بودهایم یا خیر، بحثی موکول به بعد از پخش است. اما پخش؛ قابل ذکر است که در جریان باشید این سریال مدتی است که آماده پخش بوده و به دلایلی نامعلوم به تعویق افتاده است.

همچنین، کارگردان سریال قورباغه نوشته بود به هر ترتیب اعلام رسمی پخش به آبان موکول شد که باز به دلایلی ارشاد از ما درخواست کرد که تاریخ پخش را به آذر موکول کنیم که در نهایت دلخوری به حقِ مخاطبان را در پیش داشت که تیم سریال را بی برنامه خطاب نمودهاند؛ و اکنون در این لحظه تهیه کننده محترم به بنده رسماً اعلام نموده که مجدد امکان پخش در آذر هم وجود ندارد و ما باید به خواسته ارشاد پخش رو به اول دی ماه موکول کنیم. چرا؟

با این حال، سیدی نوشته بود من و تهیه کننده بسیار زیاد حسن نیت خود را اثبات کردیم و با شورای پروانه نمایش کمال همکاری را داشتیم. فقط و فقط به دلیل اینکه زحمت چند ساله این تیم دیده گردد و مردم بتوانند این سریال را ببینند. جناب آقای انتظامی لطفاً جوابی صریح به بنده و مخاطبان بدهید.

او ادامه داد چطور ممکن است که ما با داشتن پروانه نمایش از شورای محترم همچنان بلاتکلیف بمانیم؟ ما مجبوریم تاریخ پخش را به اول دی ماه موکول کنیم. کسی هست که این اطمینان را بدهد که دی به بهمن یا اسفند یا به هر ترتیبی به سال بعدی موکول نخواهد شد؟ لطفاً بفرمائید در این لحظه سریال قورباغه توقیف شده است یا خیر؟

پس از انتشار پست هومن سیدی، صفحه رسمی سازمان سینمایی کشور در اینستاگرام، نسبت به شایعه توقیف این سریال واکنش نشان داده بود و با انتشار استوری اعلام نموده بود که قورباغه 24 آذرماه پخش می‌گردد.

بازیگران و عوامل پشت صحنه این سریال

از جمله بازیگران سریال قورباغه می‌توان به نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینى، سحر دولتشاهی، آناهیتا افشار، مهران غفوریان، هومن سیدی، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان و نوید پورفرخ اشاره نمود.

فیلمبردار: آرش رمضانی و ادیب سبحانی، مدیر فراوری و مجری طرح: حسین اکبری، برنامه ریز و مدیر گروه کارگردانی: حسین خضوعی، طراح جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح بدلکاری: امیر بدری، طراح، گریم: شهرام توانا و بهنام معیریان، مدیر صدابرداری: مهران ملکوتی، موسیقی: بامداد افشار، طراحی و ترکیب: علیرضا علویان، جانشین فراوری: حسن صفری و عماد طاهری، طراح جلوه‌های بصری: جواد مطوری، طراح لباس: الهام تعیین، عکاس: امیرحسین شجاعی، روابط عمومی و تبلیغات: امیر کرابی، منشی صحنه: ندا قائدی دیگر عوامل پشت صحنه این سریال هستند.

منبع: فرادید
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 641

به "حواشی، جزئیات و بازیگران سریال قورباغه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی، جزئیات و بازیگران سریال قورباغه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید