حمایت از بخش خصوصی عامل توسعه است

به گزارش طرفداران رونالدو، به گزارش خبرنگاران، داود ندیم ظهر چهارشنبه در همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرداری زنجان که با حضور سرمایه گذاران بومی استان برگزار شد افزود: باید نگاه سنتی به سرمایه گذاری را تغییر دهیم، زیر ساخت های قانونی، ساختاری، فرآیندی و فرهنگی را تغییر دهیم و در راستا سرمایه گذاری گام برداریم.

حمایت از بخش خصوصی عامل توسعه است

وی با اشاره به تغییر قانون سرمایه گذاری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: شوراها و شهرداران تلاش کنند این قانون که منتظر تصویب کنندگان مجلس است دوفوریتی شود و هر چه سریعتر به پایان برشد.

دبیر هیئت سرمایه گذاری کلانشهرهای کشور خاطر نشان کرد: در شرایط فعلی سرمایه گذاران باید با نیازسنجی سرمایه های خود را هزینه کنند .

ندیم گام نخست جذب سرمایه گذار در شهر را جذب سرمایه گذاران بومی دانست و گفت: پس از آن باید سراغ سرمایه گذاران بومی مقیم خارج استان و سپس سرمایه گذاران خارجی رفت.

وی هزاره سوم را هزاره اقتصاد دانش محور خواند و اضافه کرد: این هزاره، زمان صنعت بزرگ گردشگری است.

معاون سرمایه گذاری شهردار ارومیه، گردشگری، نانو تکنولوژی و فضای مجازی را از فرصت های مناسب سرمایه گذاری در دنیای امروز برشمرد.

ندیم با اشاره به اهمیت صنعت گردشگیر گفت: ورود هر گردشگر معادل 80 بشکه نفت برای کشور ارز آوری دارد بنابراین با جذب روزانه 15 هزار گردشگر در سراسر کشور می توان وابستگی به نفت را قطع کرد.

وی گفت: برج ایفل فرانسه سالانه 11 برابر درآمد نفتی کشور ایران، درآمدزایی دارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 136

به "حمایت از بخش خصوصی عامل توسعه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از بخش خصوصی عامل توسعه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید