جلسه ستاد تسهیل با حضور کلامی معاون مالی استاندار

به گزارش طرفداران رونالدو، در جلسه ای با حضور کلامی معاون هماهنگی مالی استاندار، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مدیران کل، مسائل بسیاری از واحد های تولیدی و صنعتی میانه از سوی صاحبان واحد ها مطرح و تصمیم گیری شد.

جلسه ستاد تسهیل با حضور کلامی معاون مالی استاندار

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان شرقی، با اشازه به اینکه ناهماهنگی های بین ادارات استانی و شهرستانی، باعث مسکوت ماندن مسائل می گردد، گفت: متاسفانه گاهی دیده می گردد که ناهماهنگی بین دو اداره کل برای مردم شهرستان به دردی مزمن تبدیل می گردد و این موضوع به هیچ وجه در تیم مالی استان قابل پذیرش نیست.

کلامی در جلسه ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری شهرستان با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولین استانی مرتبط با مسائل فراوری و سرمایه گذاری، با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های خدمات رسان در عرصه سرمایه گذاری که شاید بیشتر از 20 دستگاه در استان نباشد چندان سخت نیست، گفت: باید برای حل مسائل شهرک صنعتی 2 میانه مانند برق و آب از فرصت های ملی استفاده گردد.

او بعلاوه ارتباط و گزارش گیری مستمر ادارات کل از دستگاه های مربوطه شهرستانی را خواهان شده و اضافه نمود: باید دست به دست هم داده و شهرستان میانه را به لحاظ مالی غنی نموده و در این راستا از ظرفیت میانه ای های مقیم تهران بویژه نخبگان بهره برده و کاری کنیم میانه در تمامی شاخص های مالی جهشی بزرگ یابد.

او در انتها بر لزوم انتقال حساب های بانکی شرکت های مستقر به حوزه استان تاکید نمود.

فرماندار شهرستان میانه بر لزوم برطرف مسائل زیرساختی شهرک صنعتی شماره 2 میانه به ویژه برق این شهرک تاکید نمود.

مسعود سعادتی در این جلسه با اشاره به اینکه فراوری و اشتغال از دغدغه های اصلی شهرستان به شمار می رود، شهرک های صنعتی را بستری مهم برای رونق فراوری و کاهش بیکاری در شهرستان مطرح کرد.

او تاکید نمود: تسهیل در ارائه مجوز ها و تسهیلات بانکی و درگیر نکردن امور سرمایه گذار در بروکراسی اداری می تواند به رغبت هر چه بیشتر بخش خصوصی برای سرمایه گذاری سبب گردد.

سعادتی در انتها اظهار امیدواری کرد که با یاری و حمایت ویژه مدیران استانی از مسائل واحد های فراوریی شهرستان گره گشایی گردد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز با حضور در این جلسه با بیان رتبه دوم شهرستان به لحاظ تخصیص بیشترین اعتبارات استانی بعد از تبریز به اهمیت شهرستان میانه در اقتصاد استان به لحاظ ظرفیت های بزرگی همانند منابع آبی؛ حوزه معادن؛ صنعت؛ حوزه کشاورزی و ... اشاره نموده، اضافه نمود: دستیابی به رشد 8 درصدی در اقتصاد شهرستان را وابسته به فعالیت بخش خصوصی است.

فرشکاران در ادامه بحث آب را مهمترین موضوع شهرستان میانه ذکر کرد و اضافه نمود: علی رغم اینکه پروژه های حوزه آب میانه ملی است، اما سعی نموده ایم با ایفای نقش در این پروژه های ملی بویژه در حوزه آب به تسریع در اتمام پروژه های نیمه تمام ملی یا در دست اجرا یاری کنیم.

خبرنگاران آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 آبان 1401 بروزرسانی: 13 آبان 1401 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 1489

به "جلسه ستاد تسهیل با حضور کلامی معاون مالی استاندار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلسه ستاد تسهیل با حضور کلامی معاون مالی استاندار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید