جشنواره انتخاب برترین روستای گردشگرپذیر زنجان برگزار می گردد

به گزارش طرفداران رونالدو، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان گفت: به مناسبت هفته دولت، اداره کل استان اقدام به برگزاری جشنواره انتخاب برترین روستای گردشگرپذیر می نماید.

جشنواره انتخاب برترین روستای گردشگرپذیر زنجان برگزار می گردد

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان زنجان، امیر ارجمند روز یکشنبه 26 مردادماه 99 اعلام کرد: با هدف ارزیابی کلی شرایط گردشگری در روستاهای استان و ارتقای کیفیت گردشگری در روستاهای گردشگرپذیر، این رویداد برگزار می گردد.

او با اشاره به اهمیت توسعه گردشگری در مناطق روستایی اضافه کرد: گردشگری در روستاها از جمله راهکارهایی است که منجر به اشتغال پایدار روستایی و حفظ محیط زیست می گردد.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان اعلام کرد: گردشگری روستایی موجب تنوع بخشیدن به مقاصد گردشگری شده و با متنوع کردن منابع درآمد روستاییان در ارتقای معیشت آنان نیز مؤثر است.

او با اشاره به چگونگی انتخاب گردشگرپذیرترین روستاهای استان زنجان گفت: 29 شاخص در هشت گروه برنامه ریزی و مدیریت، گردشگری، میراث فرهنگی، صنایع دستی، سرمایهگذاری، مشارکت مالی، زیرساخت و پایداری زیستمحیطی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

ارجمند اضافه کرد: نتیجه نهایی این ارزیابی در مهرماه امسال و همزمان با روز جهانی گردشگری با انتخاب روستای برتر هر شهرستان و استان اعلام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 مهر 1399 بروزرسانی: 13 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 487

به "جشنواره انتخاب برترین روستای گردشگرپذیر زنجان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره انتخاب برترین روستای گردشگرپذیر زنجان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید