جبران خسارت های ناشی از سیل در دستور کار است

به گزارش طرفداران رونالدو، خبرنگاران/لرستان استاندار لرستان گفت: پیگیری و جبران خسارت های ناشی از سیل اسفندماه 98 در دستور کار قرار گرفته است.

جبران خسارت های ناشی از سیل در دستور کار است

سید موسی خادمی امروز در نشست ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، اظهار کرد: سیل اسفند ماه 98 از نظر حجم خسارات مشابه سیل فروردین ماه 98 بود که به دلیل تمهیدات اجرا شده و هماهنگی های لازم بین دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران، میزان خسارات در زیرساخت ها تا حدودی کاهش یافته است.

وی توضیح داد: پس از وقوع سیل، پیگیری ها و گزارشات لازم به مراکز رسمی اعلام شده ولی متأسفانه تا به امروز برای جبران خسارات اخیر مبلغی به استان پرداخت نشده است که در این جلسه موضوع پیگیری جبران خسارت ها و جمع بندی توسط دستگاه های اجرایی و نظارتی و هماهنگی های لازم به صورت جدی مطرح شد.

استاندار لرستان اعلام نمود: تعمیر و بازسازی پل های تخریب شده به صورت مهندسی و استاندارد مطابق با آخرین دیتای روز با اولویت از محل اعتبارات راهداری و بودجه های استانی در دستور کار قرار گیرد.

خادمی در مورد عملکرد دستگاه های اجرایی در جریان سیل فروردین 98 ضمن تقدیر از کارهای خوبی که اجرا شده، افزود: با رصد آخرین شرایط عملکرد استان در رابطه با سیل فروردین 98 علی رغم کارهای خوبی که اجرا شده برخی از دستگاه ها نتوانستند اعتبارات خود را جذب نمایند که با تشکیل کمیته ای آخرین شرایط پروژه ها آنالیز شده و اگر دستگاهی واقعاً توانایی جذب اعتبارات را نداشته باشد نسبت به جابجایی آن منابع اقدام خواهد شد.

وی در مورد حل مسائل سایت های جدید التاسیس مسکن در مناطق آسیب دیده از سیل، افزود با همکاری دستگاه های خدمات رسان مسائل خاص این مناطق رفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: 7ronaldo7.ir شناسه مطلب: 298

به "جبران خسارت های ناشی از سیل در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران خسارت های ناشی از سیل در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید